Stylies

1 thread in Stylies

Start thread
    La Mésange 4 years ago in Stylies

Stylies Titan : Humidifier/humidifier par ionisation.

Hello, I bought a Stylies Titan humidifier in December 2017. It was restarted for this winter, but lately it looks like it won't turn on after the water tank is filled as usual. It no longer lights up a pilot light. Of course, there is no way to take it apart to see if any cables are not soldered. Has any other owner of the same machine had the same problem? Is there any obsolescence still planned? I just want to confirm my opinion before I have to throw it in the recycling centre. Thank you. Bonjour, J'ai acheté un humidificateur Stylies Titan en décembre 2017. Il a été remis en route pour cet hiver mais dernièrement, après avoir rempli le réservoir d'eau comme d'habitude, il semble que la mise sous tension ne se fait plus. Aucun voyant lumineux ne veut plus s'allumer. Bien sûr, il n'y a pas moyen de le démonter pour voir si des câbles sont dessoudés. Est-ce qu'un autre possessor du même appareil a eu le même problème ? Est-ce que c'est encore de l'obsolescence programmée ? J'aimerais juste conforter mon opinion avant de devoir le jeter à la déchetterie. Merci.

0

Order of
discussions
Forum for Stylies
PostStart thread