Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

AMB Elektrik

1 Discussie voor in AMB Elektrik

Begin discussie
    aufuret2 1 jaar geleden in AMB Elektrik

Freesmachine AMB 1050 FME-P 230V

Hallo, Kunt u mij verzekeren dat dit het volgende product is? Freesmachine AMB 1050 FME-P 230V Ik wil graag professioneel gereedschap met ER16 spantangen kunnen aanpassen. Helaas kon ik geen informatie vinden op de websitepagina. https://www.galaxus.ch/fr/s4/product/amb-elektrik-moteur-de-la-fraise-fraiseuse-31893671 Kunt u mij direct antwoorden op francois.perrin@epfl.ch Helaas kon ik geen informatie vinden op de websitepagina. Vriendelijke groeten François Perrin

1

Orde van de
discussies
Forum voor AMB Elektrik
StartBegin discussie