Bestelling vaas
Ik wacht al een maand op mijn bestelling...ze zeggen steeds het komt goed..Maar??ik vertouw het niet meer..ik zei stort het geld maar terug..ook niet.. Truus
0
Ik wacht al een maand op mijn bestelling...ze zeggen steeds het komt goed..Maar??ik vertouw het niet meer..ik zei stort het geld maar terug..ook niet.. Truus
0
Zijn er eigenlijk weglegale scooters met 2 motoren of is dit technisch niet mogelijk vanwege de beperkingen?
0
TLTR: Op zoek naar nieuwe mobiel, Android, prijs max. 1000, camera minstens zo goed als Huawei P30 Pro (5x optische zoom/10x hybride), display zo ongevoelig/duurzaam mogelijk zodat er geen beelden inbranden, GEEN gebogen display, batterij MOET 2 dagen meegaan bij normaal gebruik. Hallo samen Ik ben op zoek naar een waardige vervanger voor mijn Huawei P30 Pro. Moet een Android telefoon zijn! Liefst geprijsd tussen de 500-800 frank maar als er iets is dat technisch zo heel overtuigend is kan ik het budget verhogen tot 1000. Omdat ik dezelfde app veel gebruik, is er na 4,5 jaar helaas een foto permanent op het scherm gebrand. Omdat de telefoon al "oud" is, wil ik hem graag helemaal vervangen. Het display moet dus zo duurzaam mogelijk zijn. Denk je dat het de moeite waard is om voor Amoled te kiezen? Het belangrijkste voor mij bij de telefoon is de camera. Met de 5x optische zoom voldoet de P30Pro aan mijn behoeften. Deze zoomfunctie is soms erg belangrijk voor me. De nieuwe telefoon moet daarom minstens een even goede camera bieden met een identiek goede optische zoom (of het geheel technisch zo goed hebben opgelost dat er geen verschil is met de digitale zoom). Ik denk dat de andere technische details van weinig belang zijn voor de 0815 gebruiker. Het verschil zal in het dagelijks gebruik waarschijnlijk zelden merkbaar zijn en minimaal overeenkomen met de standaard van een 4,5 jaar oude Huawei. Het liefst zou ik weer een Huawei hebben, maar zonder Google Services is het voor mij een no-go en ik wil hem ook niet "hacken". In eerste instantie overwoog ik de Xiaomi 13 Pro / Xiaomi 13 T Pro en de Oppo Find X5.... Zijn er nog andere kandidaten? Is de Xiaomi 13 Pro terecht zoveel duurder dan de 13 T Pro? Is deze meerprijs het waard? Hartelijk dank!
16
Is dit 3d houten puzzels website https://toysquiz.com/ hebben product hier?
1
Wanneer komen de nieuwe Marshall Multiroom luidsprekers uit? En gaat Digitec de nieuwe speakers in de winkel aanbieden...
1
5 van 24.442 discussies