Maten en lengtes van sommige Armedangels broeken
De broeken en jeans van het merk dat Bergzeit DE op Digitec verkoopt, hebben internationale maten: XS, S, M, L, enz. Het is natuurlijk mogelijk om de omrekening te maken, voor mijn part is 33W = M/L, als ik in het filtermenu 33W kies, toont het de broeken en jeans die door Bergzeit DE met deze maat verkocht worden (zie beschrijving). De lengte voor al deze modellen is samengevat met L. Als ik echter in de filters voor de lengte alle mogelijke waarden invul, wordt geen van deze modellen weergegeven, alsof er geen lengte overeenkomt met L. Een voorbeeld: - Hier is een identiek model, verkocht door zowel Digitec als Bergzeit DE: Digitec = https://www.galaxus.ch/fr/s8/product/armedangels-aaro-jeans-m-l-pantalons-19274677?supplier=2536072 Bergzeit DE = Bergzeit.de/p/armed-angels-herren-aaro-jeans/1103193/#itemId=1103193-001 - Op de website van Bergzeit DE staat de maat en lengte in internationaal duidelijk vermeld. Dit model in de link, op Bergzeit DE is aangemeld in L|M en 33W 32L. Dit is de standaard voor alle Armedangels modellen die een van deze waarden hebben op Bergzeit DE, de ene is gelijk aan de andere, L|M = altijd 33W, 32L op Bergzeit DE. - De waarde van de L-lengtes op Digitec komt niet overeen met iets concreets. Op Bergzeit DE zijn ze allemaal 32, op Armedangels gaat het van 30 naar 34. Nog een voorbeeld om het plaatje compleet te maken: Digitec: https://www.galaxus.ch/fr/s8/product/armedangels-maakx-s-jeans-21478478?supplier=2536072 Bergzeit DE: Bergzeit.de/p/armed-angels-herren-maakx-jeans/1108078/#itemId=1108078-001 - Digitec: het gekoppelde model heeft de waarden: S, 33W, lengte L. - Bergzeit DE: het gekoppelde model heeft de waarden: S = 30W, 32L, dit is een standaard op Bergzeit DE, S = altijd 30W, 32L op Bergzeit DE, zoals in het eerste voorbeeld, L|M = altijd 33W, 32L. Kortom, je moet de 2 sites vergelijken om de juiste lengtes te vinden, een beetje omslachtig en vervelend. Corrigeerde de lengtes in L.

1