Hoofdtelefoonversterker
Ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met draagbare hoofdtelefoonversterkers voor AK-producten? Indien mogelijk met optische uitgang.

1
Ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met draagbare hoofdtelefoonversterkers voor AK-producten? Indien mogelijk met optische uitgang.
1
Hallo allemaal, Is dit een WLAN-versterker of drie?
0
Hallo gemeenschap, Ik zet een waarschuwing uit en wil graag weten of ik de enige ben die geschokt is door de kwaliteit van pc's van de merken Captiva en Alvano, die Digitec domineren. Een paar cijfers om mee te beginnen: deze twee merken zijn goed voor 5.170 referenties, oftewel meer dan 84% van het PC Gaming assortiment! Maar wat nog absurder is, is dat minder dan 0,5% van deze enorme catalogus daadwerkelijk op voorraad is voor levering op de volgende dag. Het echte probleem is dat bijna al deze willekeurig geanalyseerde machines ernstige technische afwijkingen vertonen, bedoeld om de onoplettende koper voor de gek te houden. Het patroon is altijd hetzelfde: Het RAM wordt systematisch gesaboteerd: heel vaak vinden we een eenkanaalsconfiguratie, die de bandbreedte halveert en een prestatieverlies van 15 tot 25% in games veroorzaakt. Een PC van 2479 CHF (Captiva R89-085) die wordt verkocht met "1 x 64GB DDR5 5200MHz" is een technische ketterij. De componenten zijn "No-Name": merkloze en niet-gecertificeerde voedingen (PSU's) en SSD's worden geïnstalleerd, zelfs op machines die bijna CHF 4000 kosten (Captiva R90-729). Het is alsof je Russische roulette speelt met dure hardware. Stabiliteit en veiligheid worden opgeofferd. Platformen zijn vaak verouderd: In 2025 worden PC's van meer dan CHF 1.000 (Captiva R88-503) verkocht op een 2017 AM4 platform, zonder mogelijkheid tot upgraden. Mijn vraag is rechtstreeks gericht aan Digitec: hoe kan jullie in-house expertise machines toelaten die de antithese zijn van alle goede PC-assemblagepraktijken? Het is een paradox die jullie geloofwaardigheid ernstig aantast. Mijn benadering is niet om te beschuldigen, maar om te waarschuwen. Dus vraag ik je: ben ik de enige die geschokt is door deze situatie? Is het normaal dat een referentiemerk zijn catalogus laat domineren door duizenden spookachtige en technisch twijfelachtige configuraties? Het debat is geopend. Om met een constructieve noot te eindigen, is er een voor de hand liggende oplossing: Digitec zou een eigen serie 'Digitec Certified' PC's moeten lanceren. 5 tot 10 configuraties, geen 5000. Machines ontworpen door jullie experts, volledig transparant, die de gemeenschap met trots zou aanbevelen. Het zou een echte blijk van vertrouwen zijn.
0
Je kunt hier al Schuhbeck producten kopen. Deze molen hier, bijvoorbeeld: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/adhoc-schuhbecks-1850cm-kraeuter-pfeffer-diverse-gewuerze-pfeffermuehle-2480996 Ik ben al heel lang klant bij Schuhbeck, maar ik moet altijd uit Duitsland bestellen. De kruiden zijn top! Kun je misschien ook Schuhbeck kruiden in de winkel opnemen? Hier is een voorbeeld waar ik van hou: https://www.schuhbeck.de/online-sho... Zou geweldig zijn!!! Alvast bedankt :)
6
Op zoek naar de perfecte verlovingsring? iBling Jewels biedt prachtige labgekweekte diamanten ringen in verschillende stijlen - solitaire, halo, vintage en meer. Onze ringen zijn GIA-gecertificeerd, milieuvriendelijk en voordelig zonder in te leveren op kwaliteit. Bezoek onze collectie en kies vandaag nog je droomring!
0
Enige schatting wanneer dit beschikbaar zal zijn? https://www.quadlockcase.eu/collection...
0
5 van 24.435 discussies