Kattenbak
Waarom zijn er zoveel gesloten kattenbakken?? Iedere goede katteneigenaar weet dat katten rondom zicht willen/moeten hebben als ze naar het toilet gaan !!!!

7
Waarom zijn er zoveel gesloten kattenbakken?? Iedere goede katteneigenaar weet dat katten rondom zicht willen/moeten hebben als ze naar het toilet gaan !!!!
7
Ik wil mijn mobiel uit de slaapkamer verbannen. Daarom ben ik op zoek naar een wekker met dezelfde functies als de smartphone, verschillende wektijden, in ieder geval voor doordeweeks en in het weekend. Verschillende geluiden zou ook goed zijn en niet van die schelle belletjes. Digitaal of 24-uurs formaat. Een minimalistisch ontwerp zou ook goed zijn. Geen achtergrondverlichting en radio nodig. Ik ben niet de eerste die hiernaar op zoek is. Eerlijk gezegd verbaast het me dat zoiets nog niet bestaat. Het is eigenlijk net een minimalistische I-Pod touch
0
Ik heb nog nooit zo'n slecht gegoten namaak King gezien het is verschrikkelijk koop nooit de lage 5165 stuk pure horror instructie slecht gedrukt stuk slecht gegoten, ze klikken slecht aan elkaar. De set valt al uit elkaar voordat hij af is.
1
Hallo allemaal We zijn op zoek naar een eenvoudig schrift voor ons kind voor teams, typemachine, dis donc,... alleen de schoolapps. Toetsenbord zou geweldig zijn CH, maar we zullen ons externe toetsenbord aansluiten om te kunnen typen. Het moet zo makkelijk mogelijk in te stellen zijn zodat hij niet alles op het www kan zoeken, downloaden,.... Niet te duur qua prijs
0
Hallo community. Ik ben al een tijdje op zoek naar comfortabele sokken met een zwak of los elastiek bij de sokopening. Veel sokken die ik tegenwoordig koop, hebben een oncomfortabel en stug elastiek. Dit maakt het aantrekken en dragen van de sokken behoorlijk ongemakkelijk. Ik heb schoenmaat 40/41 en heb geprobeerd grotere sokken te kopen (43-46), maar die zitten net zo strak, stijf en ongemakkelijk. Heeft iemand een aanbeveling voor mij? Bij voorbaat dank
3
5 van 24.466 discussies