Bamix

2 Discussies voor in Bamix

Begin discussie
    malopr1 4 maanden geleden in Bamix

Duurzame producten en klantenservice van bamix

Vele jaren geleden (in 2007 om precies te zijn) kochten we een bamix staafmixer. Na al die jaren trouwe dienst heeft hij onlangs "de geest gegeven". Hij heeft dus ruim 18 jaar meegeholpen in de keuken. Omdat alle accessoires nog in topconditie zijn, wilde ik de blender niet zomaar weggooien. Ik vond een telefoonnummer voor de service op de bamix website https://bamix.ch/pages.... Een zeer vriendelijke medewerker daar legde me uit dat de symptomen die ik had beschreven (de beeninzet knetterde plotseling in de blender en er hing een onaangename geur) duidden op een verbrande printplaat. Ik kon de blender opsturen en zij zouden het defect ophelderen. Als de reparatiekosten maximaal CHF 60 zouden zijn, zou de blender onmiddellijk worden gerepareerd; als de schade duurder was, zou de klant worden geïnformeerd. Ik stuurde de blender naar bamix in een pakket van B Mail. De derde werkdag na verzending had ik de gerepareerde blender al terug. De diagnose op afstand was helemaal correct. De defecte printplaat werd vervangen, de mixer getest en teruggestuurd - en dat alles voor CHF 45. Ik vind dit een geweldige service van bamix en ik ben blij dat bamix het duurzame gebruik van apparaten en accessoires op deze manier ondersteunt in het huidige wegwerptijdperk. Voor mij is dit een duidelijk argument om bamix te kopen!

2

chlöschti 9 maanden geleden in Bamix

Bamix 200W vs. 250W

Voor welke doeleinden moet de 250W motor worden verkozen boven een 200W? Resp. wat is het voordeel van de hogere rotatiesnelheid? We maken veel tomatensaus, appelmoes en soepen (sauzen + puree in grote hoeveelheden). Ik dacht aan een 250W om wat extra vermogen te hebben voor later. De Bamix is een investering voor de lange termijn. P.S.: Ik heb geen suggesties nodig voor niet-Bamix producten.

1

Orde van de
discussies
Forum voor Bamix
StartBegin discussie