Verlängerun
Batavia heeft een verlengstuk, zodat je takken aan de boom kunt zagen. Ik mis dit in het aanbod van Galaxus.

2
Batavia heeft een verlengstuk, zodat je takken aan de boom kunt zagen. Ik mis dit in het aanbod van Galaxus.
2
Ik heb 2 Sony PS4 spelconsoles, en ik wil het mogelijk maken dat 2 mensen tegen elkaar kunnen spelen... mijn vraag: .moet ik 2x hetzelfde spel kopen (2x de disc) of kan ik ook een kopie op disc gebruiken?
2
Hoe ver van het W-Lan toegangspunt kan de camera worden geïnstalleerd?
2
Heeft iemand ervaring met de pc's van de verkoper "Avlano"? De prijs-prestatieverhouding ziet er op het eerste gezicht erg goed uit, maar helaas wordt noch hier op digitec noch op de website van de verkoper gedetailleerde informatie gegeven over de geïnstalleerde componenten (type voeding, RAM, AIO, ...). De productfoto's zien er echter veelbelovend uit.
6
Heeft iemand enig idee met welk TOEGANKELIJK videoprogramma je echt grote videobestanden van 100 GB of meer kunt bewerken? Alle gebruikelijke programma's Nero, Corel, Magix en Pinnacle gaan door de knieën en crashen of meteen, laden oneindig lang en hangen dan enz. Dit is ook het geval met splitprogramma's, die ook verkrijgbaar zijn bij Nero of Boilsoft, dus ik kan het bestand bijvoorbeeld niet in 4 delen splitsen, omdat ik ze helemaal niet kan laden. Heeft iemand een idee? Neem gerust rechtstreeks contact met me op: fachdienst@outlook.de
2
Hey zämä Ik heb de "Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti WINDFORCE OC SFF 16G" videokaart ongeveer 4 maanden geleden gekocht. Tot nu toe heeft het altijd perfect gewerkt. Nu, uit het niets, heb ik het probleem dat na een onbepaalde tijd (van een paar minuten tot een uur) de ventilatoren van de grafische kaart volledig aanslaan en het scherm zwart wordt. Dit gebeurt ook tijdens normaal gebruik zonder dat er een prestatie-intensief programma wordt gestart. Kent iemand het probleem en heeft iemand een suggestie voor een oplossing?
1
5 van 24.429 discussies