Nieuwe lay-out zonder de dagelijkse partnerpagina-aanbieding
Doe ik iets verkeerd of heeft de startpagina een nieuwe lay-out gekregen, waarbij de partnersite Galaxus of Digitec geen dagaanbiedingen laat zien?

4
Doe ik iets verkeerd of heeft de startpagina een nieuwe lay-out gekregen, waarbij de partnersite Galaxus of Digitec geen dagaanbiedingen laat zien?
4
Wat moet ik doen als de zogenaamd gerepareerde smartphone al meer dan 6 weken zijn weg naar mij niet heeft gevonden en ik gewoon word afgeschrikt door de klantenservice? Ik zou erg dankbaar zijn voor tips om mijn smartphone terug te krijgen, want Digitec lijkt er geen belang bij te hebben om me goed te helpen.
2
Hallo Galaxus Team, Tot nu toe vond ik het moeilijk om in alle winkels geschikte veren voor MTB-schokdempers te vinden. Als je hier zinvolle filters zou kunnen implementeren, weet ik zeker dat sommige mensen daar blij mee zouden zijn. Zoals veerkracht (Lbs, Nm) en geschikte slaglengte. In mijn geval ben ik op zoek naar een 350lbs/in veer die geschikt is voor 65mm slag. Of 60N/mm met 65mm slag. P.S.: In bijna alle artikelen die ik heb bekeken, ontbrak de informatie over de veersterkte volledig. Bedankt & groeten Patrick
0
Hallo, Ik wil het huisje van mijn ouders uitrusten met een 5G-router, omdat hun huisje geen bekabelde verbinding heeft. Er staat een sunrise 5g-antenne niet ver van hen vandaan, maar de ontvangst binnen is slecht. Ik dacht eraan om een router te installeren met een buitenantenne voor 5G-ontvangst. Hebben jullie aanbevelingen? Ik vond deze kit, denk je dat hij geschikt zou zijn? https://www.galaxus.ch/fr/s1/product/zte-mc889t3000-routeur-35513313?tagIds=7-1377 Alvast bedankt voor jullie antwoorden en nog een fijne dag!
4
https://pettihome.shop/collection... Als het gaat om het gezellig en comfortabel maken van de slaapkamer, springen twee hoofdrolspelers er altijd uit: dekbedden en dekbedovertrekken. Beide spelen een belangrijke rol, maar hun functies, voordelen en stijlen zijn verschillend. Laten we samen kijken hoe je erachter kunt komen welke het beste bij jou past.
0
5 van 24.314 discussies