Bloederige B975
Zal de Bloody B975 verkrijgbaar zijn en zo ja, wanneer?

2
Zal de Bloody B975 verkrijgbaar zijn en zo ja, wanneer?
2
Zal het Bloody B945 toetsenbord op een gegeven moment te koop zijn?
1
Hallo, waar kan ik de tape kopen zodat ik mijn Govee String lights opnieuw kan gebruiken? Ik wil niet alles opnieuw kopen en deze weggooien omdat hij nog werkt, alleen geen lijm op de achterkant omdat ik ze uit mijn vorige huis heb moeten verwijderen. https://www.galaxus.ch/en/s14/product/govee-string-downlights-5-m-fairy-lights-42683985
1
Hallo allemaal Aangezien ik met mijn Samsung S24 nu alleen nog maar extreem slechte telefoonontvangst heb en de GPS eigenlijk al sinds het begin "naar de maan gaat", ben ik op zoek naar een mobiel waarmee ik in 2025 nog kan bellen! Ik heb mijn SIM-kaart (Talktalk) teruggeplaatst in mijn oude Oppo Reno 4 en kan eigenlijk weer bellen zonder onderbreking of zelfs maar een verbinding tot stand brengen... Het ligt dus zeker aan de mobiel en NIET aan het netwerk. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat de verbindingskwaliteit op de S24 ondergronds is geworden, vooral sinds de 25 juni update. Welke mobiele telefoon kun je aanraden? Zijn er vlaggenschip telefoons waarmee je nog wel kunt bellen?
1
Sinds wanneer heeft Galaxus zo'n lange levertijd? (De bestelde artikelen zijn allemaal op voorraad) Ik heb ze vanmorgen besteld en nu komt de bestelling pas dinsdag? (Ik heb niet gekozen voor langzame levering)
8
Hallo allemaal, Ik wilde de Amazon Fire HD 10 Kids aanschaffen voor mijn zoon en realiseerde me dat Amazon Kids+ niet in de sale is in Zwitserland. Toch zijn er dealers en rapporten die zeggen dat het (beperkt) werkt of met een fictief adres uit DE of een Amazon account met registratie in DE. Wat is nu waar? Ik vond de totale omvang van de tablet die Amazon hier aanbiedt bij niemand anders. Jammer, maar misschien heb je alternatieven voor me? Moet het echt een Samsung of Apple apparaat zijn? Wat zijn jullie ervaringen als ouders met zulke tablets? Ik wil graag leeftijdsgeschikte spelletjes, kleur-apps en controle over de inhoud en de duur van het gebruik. Een pen zou ook handig zijn. Bedankt!
1
Bestaat er een internetradio met LAN zodat wifi niet aan hoeft te staan? Merci
7
5 van 24.347 discussies