Roborock - welke reinigt tegelvloeren?
Welke van de Roborock dweilen en stofzuigers maken tegelvloeren schoon? Maakt het veel verschil tussen warm water? En wat zijn jullie ervaringen met de stations? Merci :)
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Welke van de Roborock dweilen en stofzuigers maken tegelvloeren schoon? Maakt het veel verschil tussen warm water? En wat zijn jullie ervaringen met de stations? Merci :)
0
Kunt u mij helpen hoe ik mijn oude meubels uit mijn badkamer kan verwijderen.
3
Zijn ze echt geschikt voor Zwitserse nummerplaten? Ik dacht van niet, maar er wordt hier niets specifiekers vermeld.
0
Ik kocht een nexus 5 op 30.04.2014, de laatste automatische beveiligingsupdate was op 05.10.2016. Hoe lang worden de beveiligingsupdates voor mobiele telefoons geleverd? Moet ik elke 2,5 of 3 jaar een nieuwe smartphone kopen om de software te laten updaten. Behalve dat de batterij minder lang meegaat, werkt de Nexus 5 nog steeds, maar heeft de telefoon ook vreemd gedrag vertoond (heb ik een beveiligingsprobleem ?). Mijn vraag: Is er een smartphone of smartphonefabrikant die langer dan 3 jaar beveiligingsupdates levert? Of koop ik de volgende keer een wegwerpmobieltje voor 800,- Fr? (gedurende 3 jaar)
8
Heeft Galaxus momenteel capaciteitsproblemen? Ik heb de bestelling op donderdag om 17.31 uur geplaatst omdat ik de goederen morgen zaterdag wilde hebben. Ik heb de bestelling ook meteen verwerkt, zodat de voorraadartikelen meteen verzonden konden worden. Vandaag vrijdag 22:37: "Bij ons op voorraad, verzending wordt voorbereid". Het is 100% begrijpelijk dat niet elke bestelling die voor 21:00 is geplaatst de volgende dag wordt geleverd, maar niet de dag erna? Ik heb ook de zaterdaglevering gecontroleerd: die staat goed ingesteld. En volgens post.ch denk ik ook niet dat het aan de grootte van de verpakking ligt: 88 x 20 x 12 cm en 7,33 kg. We zullen zien wanneer het pakket aankomt, hopelijk maandag, hoewel het nog steeds niet is ingepakt/verzonden..... Jammer, het is niet de eerste keer in de afgelopen tijd dat je niet kunt vertrouwen op de levertijd.
2
5 van 24.150 discussies