Canni vermist?
Waar is het merk Canni gebleven! De superpraktische gels! Letterlijk verdwenen

1
Waar is het merk Canni gebleven! De superpraktische gels! Letterlijk verdwenen
1
Er zijn nu sauzen van "El Yucateco". Bedankt daarvoor! Heel gaaf. Maar nu mijn eerste wens in vervulling is gegaan (en er nu Kewpie Mayo is), heb ik alweer een nieuwe. Ik wens: - Bachan's Original Japanese Barbecue Sauce (geen idee waar ik die op dit moment zou kunnen krijgen) - Hete Sauzen van Marie Sharp (ik koop dit elke keer als ik in Papillorama ben) - Tapatio Hete Saus - Normale HP Brown Sauce (op de een of andere manier heb je alleen "Spicy BBQ" en "Classic BBQ") Als je dat ook voor elkaar krijgt, ben ik helemaal blij (voor ongeveer 2 maanden :))
1
Hallo Digitec Team Ik zou erg geïnteresseerd zijn in een productcategorie voor AI robots of AI desktop robots. Een product dat me te binnen schiet is de EMO van LIVING.AI. Hebben jullie de mogelijkheid om zo'n product in jullie assortiment op te nemen, er zijn een aantal fabrikanten op de markt die erg interessant zijn. Tegelijkertijd heb je ook ooit een bericht gehad over zo'n product, waar veel belangstelling voor was. https://www.galaxus.ch/de... Helaas zijn deze erg moeilijk verkrijgbaar in Zwitserland, wat waarschijnlijk een van de redenen is waarom je ze niet hebt. Zou erg gaaf zijn als je ze weer in de gaten zou kunnen houden. Hartelijk dank en nog een fijne week.
1
Soundbar HTL 3310/10 al lang niet meer op voorraad met de subwoofer HTL 3320/10 het hele onderdeel om te koppelen is kapot verder is alles io mijn vraag kan ik het onderdeel bij hun bestellen ik kan me geen andere veroorloven helaas HfG Heinz Möller
1
Doe ik iets verkeerd of heeft de startpagina een nieuwe lay-out gekregen, waarbij de partnersite Galaxus of Digitec geen dagaanbiedingen laat zien?
5
5 van 24.313 discussies