Brabantia strijkplanken worden geleverd in fabrieksplastic. Het product wordt tijdens het vervoer vernietigd.
Door een paar francs te willen besparen op het "inpakken" van de strijkplanken, doet Galaxus het tegenovergestelde van milieuvriendelijk zijn. Duizenden producten gaan verloren. Ik heb dit meegemaakt. Ik heb ook andere recensies gelezen over andere strijkplanken. Ook voor andere klanten komen veel producten beschadigd aan. Dit is niet normaal. Op de website van galaxus staat echter zwart op wit: "Wij VERPAKKEN alle bestellingen MET VOORZICHTIGHEID en zorgen ervoor dat de goederen in ONRECHTE staat worden afgeleverd." Een etiket plakken op een lichte fabrieksplastic sluier is niet "wij verpakken" met "zorg". Veel minder "foutloos". Het zeer lichte fabrieksplastic is slechts 1mm. Deze kunststof is zeer ontoereikend voor de bescherming van deze producten tijdens het vervoer. Waarom verpakt Galaxus dit soort producten niet? Ze kunnen het extra zelfs in rekening brengen. Ik was bereid geweest 15 frank meer te betalen en een goed verpakt product te hebben.

3