Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Burnhard

4 Discussies voor in Burnhard

Begin discussie
    Anonymous 3 uren geleden in Burnhard

Burnhard Zwart

Goedemorgen, kunt u mij vertellen of deze pizzagrill in de toekomst nog steeds verkrijgbaar zal zijn? Zo ja, kunt u mij dan vertellen op welke termijn? Dank u wel.

0

aicogmbh 1 jaar geleden in Burnhard

Gasflesadapter voor vouwbarbecue JONES

Is het volgende product ook ergens in Zwitserland te koop? https://de.burnhard.com/collection... Ik heb de JONES vouwbarbecue en wil er graag een grote gasfles op aansluiten.

2

BEASTY 2 jaren geleden in Burnhard

Aanvraag voor Burnhard Fred Black serie 3 2023

Hallo Galaxus Team, ik ben geïnteresseerd in de Burnhard Fred Schwarz Serie 3 met 3 branders, verkrijgbaar met een roestvrijstalen rooster naar keuze op de Burnhard website. Wanneer zijn deze gasgrills bij jullie verkrijgbaar of worden ze aan het assortiment toegevoegd?

1

Anonymous 2 jaren geleden in Burnhard

Gasfornuizen van Burnhard

Hallo Galaxus team. Zullen de Burnhard gasgrills (Fred en Earl) binnen afzienbare tijd ook in de winkel verkrijgbaar zijn? Je hebt de pelletpizzaoven al in je fornuis. Dat zou cool zijn ;-) Hartelijk dank.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Burnhard
StartBegin discussie