Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Cada

6 Discussies voor in Cada

Begin discussie
    Lego12 15 uren geleden in Cada

CADA tractor, CaDA Master Farm Tractor (C61052W)

Ik verkoop de CaDA Master Farm Tractor (C61052W) bouwstenenset met gemotoriseerde ploeg (ontwerp door Eric Trax, 1675 onderdelen). De set is gedeeltelijk in elkaar gezet aan het begin van het eerste boekje en enkele pagina's van het tweede, daarna volledig en zorgvuldig uit elkaar gehaald omdat de bouwstijl mij niet beviel. Onberispelijke en complete staat: originele doos en fysieke instructieboekjes inbegrepen en in perfecte staat. Zorgvuldig gesorteerd: alle gebruikte onderdelen zijn voorzichtig gedemonteerd en op kleur gesorteerd. Dit betreft de helft van de zakjes. Verschillende originele zakjes zijn nooit geopend (volgende bouwstappen). Elektronica: Alle motoren, de afstandsbediening en de batterijhouder zijn nieuw, getest en werken perfect. Batterijen zijn in de afstandsbediening geplaatst. Gezien de grootte van de doos wil ik deze niet per post versturen, dat is te duur gezien de prijs die ik ervoor vraag, namelijk 50.-

0

CustomBuilder 2 jaren geleden in Cada

Mercedes AMG One Iemand?

Wanneer voeg je de AMG One en de F1 Alfa Romeo van CADA toe aan je assortiment? Toen ik ze wilde bestellen, waren ze in Zwitserland in een mum van tijd uitverkocht.

1

rammirocker 3 jaren geleden in Cada

C61505 Viva Hypercar (nieuwe Ferrari)

Beste Galaxus team, is er een kans dat jullie de nieuwe "Ferrari" van Cada in jullie assortiment opnemen? https://decadastore.com/products...

2

Häuptling spitze Zunge 5 jaren geleden in Cada

CaDa: een geweldig LEGO alternatief ? !

Ik heb nu een paar voorstellingen van CaDa gezien. Bijvoorbeeld de "Ferrari" https://youtu.be/5CIUNrpEu6... Welke ervaringen heb je opgedaan? @ Galaxus: Zou dat niet iets zijn voor je assortiment?

+4

10

rammirocker 5 jaren geleden in Cada

Assortimentsopname: CaDA Bricks Master Series Italian Supercar Set | C61042W / C61043W

Beste Galaxus team, gaan jullie bovengenoemd model (https://decadastore.com/products...) in jullie assortiment opnemen? Want ik zou deze kit kopen in plaats van de Lego 42125 rancour trolley, die je al in je assortiment hebt.

+10

24

t_eichenberger 5 jaren geleden in Cada

We hebben veel meer CADA en co. nodig.

Beste Digitec/Galaxus mensen. Neem alsjeblieft aanzienlijk meer sets van CADA, XINGBAO en co. in je assortiment op, misschien allemaal onder de categorie klemmenblokken. Helaas is de bekende marktleider al lang niet meer wat hij geweest is, maar gewoon te duur en kwalitatief niet meer in orde. Als je het niet gelooft, kun je op YouTube wat bouwvideo's bekijken, waarin een CADA wordt vergeleken met een Lego Technic Ferrari (voor dezelfde prijs), en als je dan nog steeds Lego koopt, heb je definitief pech. En wie maakt zich zorgen over China... waar denk je dat Lego geproduceerd wordt? Precies! En ik bestel de spullen liever bij jou dan bij Amazon/Aliexpress. Jij toch ook?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Cada
StartBegin discussie