schaal van modelbouwproducten: gereedschap en accessoires
Op veel producten is de schaal niet aangegeven, hoe kan dat?

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Op veel producten is de schaal niet aangegeven, hoe kan dat?
1
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een goede, onopvallende tracker voor mijn fototas en mijn fotorugzak. Omdat ik met Apple producten werk, moet hij geschikt zijn voor gebruik met de iPhone. Ik kijk uit naar een paar aanbevelingen van jullie. Helaas zie je door de bomen het bos niet meer en vind ik het erg moeilijk om het juiste product te vinden. Hartelijk dank voor uw steun.
4
Mijn bestelling werd geannuleerd zonder reden en zonder kennisgeving. Ik moest een bestelling plaatsen met het tegoed. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Er staat overmorgen geleverd Meer dan 10 bij ons op voorraad, wanneer wordt het verzonden. Ik heb twee dagen gewacht op verzending en er gebeurde niets. En toen ineens gewoon geannuleerd.
0
Ciao jongens, bieden jullie de nieuwe Pixapresso nog steeds aan? Het zou echt geweldig zijn als je ze van jou zou kunnen krijgen. Hier is de link: https://wacaco.com/products...
4
Heeft iemand hier advies over? Ik wil op dit moment twee monitoren aansluiten met één Display Port en één USB C. Misschien koop ik nog een monitor met USB C. Ik gebruik de monitoren voor beeldbewerking en dergelijke. Ook een beetje video. Ik was van plan om de Ankerport 565 te gebruiken, maar die is momenteel moeilijk te vinden. Heeft iemand ideeën over wat ik als alternatief zou kunnen gebruiken? Ik ben er niet erg bekend mee.
0
Vorige week wilde ik een dure lens en een tablet bestellen. Omdat ik aan het begin van de week niet thuis was, probeerde ik de bestelling in te plannen (geplaatst op woensdagavond, verwachte levering op vrijdag). Helaas was de Nikon lens al 200,- duurder, dus die heb ik uit de bestelling gehaald. En last but not least, de tablet was verkeerd bezorgd, dus die wordt op zijn vroegst volgende week maandag geleverd, als ik weer niet thuis ben. Wat jammer!
4
5 van 24.256 discussies