Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Cobi

14 Discussies voor in Cobi

Begin discussie
    Anonymous 3 jaren geleden in Cobi

Cobi Tirpitz 4838

Weet iemand van Galaxus al of ze de nieuwe Tirpitz 4838 van Cobi in hun assortiment opnemen, en zo ja, wanneer ongeveer??? Bedankt

1

bucherini 4 jaren geleden in Cobi

cobi

Ik wacht al lang op dit product in jullie assortiment. Het is gewoon geweldig. Ik bezit al een paar modellen, maar dit is gewoon leuk. Je mist gewoon de grote slagschepen of de Titanic Historicel Classic enz. Sorry, maar LEGO zal zich warm moeten kleden en dat weet je. Ik hou van LEGO geen onderwerp, maar Cobi is gewoon geweldig.

1

Anonymous 6 jaren geleden in Cobi

Toen Qihui en Xingbao

Wanneer gaat u Qihui en Xingbao aan uw assortiment toevoegen? Bedankt

+10

18

Shadowchild 4 jaren geleden in Cobi

Cobi F-14 Tomcat

Komt het in het assortiment of kan ik al een andere winkel zoeken?

2

rammirocker 4 jaren geleden in Cobi

Cobi Titanic met 2840 onderdelen

Gaat u ook de grotere versie van de Titanic in uw assortiment opnemen? https://www.amazon.de/COBI-COB01...

3

rolandtenz 4 jaren geleden in Cobi

Spanstenen van Xingbao

Hallo Galaxus. Ga je in de toekomst ook sets van Bluebrixx en Xingbao in je assortiment opnemen? Ik ben geïnteresseerd in de Schlingmann HLF 20 Varus 4x4 van Bluebrixx/Xingbao en de Augsburgse brandweerwagen van Bluebrixx-Special. https://www.bluebrixx.com/de... https://www.bluebrixx.com/de... Hartelijk dank

1

Lars Bärtschi 5 jaren geleden in Cobi

Cobi nieuwigheden

Hallo Galaxus Ik heb een vraag over de beschikbaarheid van nieuwe producten van Cobi en hoe snel ze hier in de winkel verkrijgbaar zijn. Cobi brengt dit jaar veel interessante nieuwigheden (Bell UH-1 Huey, Ju-52, Scharnhorst, etc.), heb je die ook en hoe snel zijn ze hier verkrijgbaar na release bij Cobi? Vooral de Special Editions zouden interessant zijn als je die rechtstreeks in Zwitserland kon krijgen.

+2

9

MikoGee 4 jaren geleden in Cobi

Cobi-assortiment bij Galaxus

Tot nu toe zijn de nieuwe schepen Prinz Eugen en HMS Belfast niet aan het assortiment toegevoegd. Is Galaxus dit nog van plan of moeten we nu al op zoek naar een nieuwe leverancier? Heeft iemand ervaring met andere verkopers en hun prijs-prestatieverhouding?

3

Jombo 6 jaren geleden in Cobi

Uitstekend! Het wordt prachtig!

Eindelijk een Zwitserse dealer die Cobi in zijn assortiment opneemt! Nu moet je de Bismarck alleen nog aanbieden tegen een concurrerende prijs vergeleken met andere landen, en ik zou hem onmiddellijk kopen. Ik geef je tot oktober, anders importeer ik ze zelf, in verband met een reis naar Frankfurt am Main :D

+1

8

bergknappe 4 jaren geleden in Cobi

Cobi tank

Het product is overtuigend en absoluut top. Wanneer wordt het assortiment uitgebreid? Ik mis bijvoorbeeld de E100 tank of de A7V pantseraanvalwagen.

1

alex.burger 5 jaren geleden in Cobi

Nieuwe set

Komt de Cobi 2530 (Karl apparaat) ook in het assortiment en zo ja, wanneer?

1

Anonymous 5 jaren geleden in Cobi

Graaf Zeppelin

Ik mis de nieuwe "Graf Zeppelin" set inclusief de "Limited Edition" van het vliegdekschip. Wordt dat nog in je assortiment opgenomen?

6

Anonymous 5 jaren geleden in Cobi

Titanic

Hallo allemaal Gaat u ook de COBI Titanic (1916) in uw assortiment opnemen? Het is waarschijnlijk behoorlijk indrukwekkend met de 2840 onderdelen en zou een geweldig cadeau-idee zijn als het voor Kerstmis arriveert.

1

Tacheles 6 jaren geleden in Cobi

Keer om en corrigeer de aanduidingen!

Geweldig dat je Cobi hebt opgenomen! Maar gebruik alsjeblieft ook de juiste benamingen. Het is een Panzerjäger, geen Panzerjager, en de Sturmmorser is een Sturmtiger. En het zou leuk zijn om ook de achterkant van de verpakkingen te laten zien, daar staan belangrijke illustraties.

1

Orde van de
discussies

14 van 14 discussies

Naar boven
Forum voor Cobi
StartBegin discussie