Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

CoffeeB

1 Discussie voor in CoffeeB

Begin discussie
    coline 1 dag geleden in CoffeeB

Koffiemachine

Ik heb hem gekocht vanwege het design dat me aansprak en de aangeboden actie was top: 29,95 CHF in plaats van 149,95 CHF 👍... Erg teleurgesteld in het algemeen... De koffie is bij lange na niet zo goed als Nespresso-capsules... het reservoir voor gebruikte bollen zit ook vol water... alle bollen zijn hetzelfde, dus het is onmogelijk om te onderscheiden welke koffiesoort in de bollenhouder zit... Dus: het is nieuw en moet nog worden geperfectioneerd, met een duidelijke prioriteit voor de kwaliteit van de koffie en gedifferentieerde bollen... anders vrees ik dat deze machine een flop wordt â˜č

0

Orde van de
discussies
Forum voor CoffeeB
StartBegin discussie