Heb je ook problemen met dataverbindingen in het buitenland?
Mijn 5 familieleden, allemaal met verschillende apparaten, melden dit probleem steeds weer.
Ook in verschillende landen: Duitsland, Italië, Slovenië, Kroatië, Oostenrijk...
De mobiele telefoon is geregistreerd in het netwerk, maar maakt zelden een dataverbinding.
Bijvoorbeeld:
Kroatië, Huawei P Smart Plus werkt alleen op Telemach netwerk, Samsung A40 alleen op Tmobile netwerk.
Hallo allemaal. Is er een optie bij jullie abonnementen dat ik een extern IP op mijn sim krijg? Voor toegang op afstand via dyndns / port forwarding.... Bedankt voor de feedback
Het zou echt geweldig zijn als je meer dan 5 mensen kon toevoegen aan Family + Friends. Ik heb nog verschillende familieleden die graag mee willen doen. Het zou voor digitec alleen maar een voordeel zijn als ik nog meer klanten naar hen toe kon halen. Of wat is de reden voor de beperking tot 5? Het zou ook het probleem helpen bezweren dat als één persoon vertrekt, het vaste tarief weg is.
Alle vouchers verdwenen bij de overstap naar galaxus mobile
Bij bijna al onze 11 abonnementen zijn na deze overstap van digitec connectvnaar galaxus mobile de huidige vouchercodes voor het basisbedrag verdwenen en zijn er ineens kosten! Wat een ramp!
Wij roepen u op dit onmiddellijk te corrigeren!
Goede dag
Ik heb ongeveer 6 maanden geleden een Sony Xperia 1IV violet gekocht.Het werkt niet.Helaas heb ik de grantieschein niet gevonden. Kan ik mijn smartphone nog laten repareren?
Ik heb me al geregistreerd.
Ik ben al heel lang klant van Digitec Connect, maar er is al geruime tijd geen promotie meer geweest. Dit systeem is eigenlijk alleen aantrekkelijk met zulke kortingscodes.
Discriminatietarieven van de kant van Digitec-Connect
Ik kan niets betalen met een IV-pensioen en een mate van invaliditeit van 100% zonder eventuele reïntegratiemaatregelen. Alles onbeperkt incl. 5G optie voor 6 frank per maand. Voor alle jongvolwassenen die IV trekken vanwege Corona 19, Long Covid, vaccinatieschade en andere ziekten. Al het andere is discriminerend.
Een abonnement voor studenten is al tijden beschikbaar (12,-). Abonnementen voor mensen met een arbeidsongeschiktheidsverzekering zouden nog goedkoper moeten zijn. Ik zou voorstellen alles onbeperkt incl. 5G voor in totaal 8,- €.
Het mobiele netwerk van Digitec is echt heel slecht. Het sleept vooral binnen gebouwen. Terwijl Swisscome draait. Ik had deze ervaring in de buurt van Wadenswil, Richterswil (ZH). Terwijl Swisscom gewoon loopt.
Het mobiele netwerk van Digitec is echt heel slecht. Het sleept vooral binnen gebouwen. Terwijl Swisscome draait. Ik had deze ervaring in de buurt van Wadenswil, Richterswil (ZH). Terwijl Swisscom gewoon doorloopt. Het lijkt me geldverspilling wat je betaalt. Ik weet dat Swisscome duur is, maar wat voor het netwerk als het niet werkt wanneer je het nodig hebt.
Tijdens Black Friday bestelden we een Digitec connect abonnement voor 18 chf in plaats van 45 chf. Tot op heden hebben we niets van je gehoord. Is dit normaal? Kan ik een retour krijgen?
waarom worden er kosten in rekening gebracht voor sms in het buitenland bij een flat fee abonnement en waarom kun je dit niet uitzetten.
dit is helemaal niet acceptabel en is een afzetterij en een reden voor opzegging. volkomen ondoorzichtig.
Betaling en bonnen niet meer zichtbaar in de cockpit.
Tot nu toe kon ik in de cockpit onder Betaling zien wat de huidige kostenstatus was en welke bonnen waren ingewisseld en tot wanneer. Al deze informatie is nu verdwenen. Maak deze informatie weer beschikbaar. Bedankt! :-)
Tot voor kort kon ik voor elk nummer in mijn Familiepakket de ingewisselde promocode en de duur ervan opzoeken. Vandaag zag ik dat dit niet meer verkrijgbaar is. Is deze optie verwijderd of doe ik iets verkeerd?
Beste Gemeenschap
Elke maand ontvang ik 7-8 SMS-berichten van 588xxx op mijn Digitec Connect account. Ik ontvang dit echter niet op mijn mobiele telefoon.
Weet iemand dit? Weet iemand waar dit over gaat?
Is het de moeite waard om 8 CHF extra uit te geven voor 5G of is 4G voldoende?
Ik krijg een ping van ~40 met 170download en 20upload in Zumikon-Zürich.
Wat zijn jullie ervaringen met de snelheid / locatie ?
In de beschrijving van digitec contect staat geen minimale contractperiode. Maar onder "goed om te weten" wordt opgemerkt dat je het abonnement elke maand kunt opzeggen, maar de jaarlijkse of tweejarige vergoeding wordt niet terugbetaald. Geldt dit alleen voor bestaande klanten of ook voor nieuwe klanten?
Betaal ik het abonnement maandelijks of al voor de hele twee jaar? Kan ik elke maand opzeggen zonder voor de resterende maanden te betalen? Ik ben in de war.
Goede dag
Is het mogelijk om naast het bestaande digitec connect abonnement een vast tarief te krijgen voor telefonie binnen Europa (in plaats van het tartief van -.40 / min.) voor een bepaalde periode (bijv. 4 weken vakantie)?
Veel dank.
Groeten, Peter
Goedendag
Mijn vrouw en ik willen graag gebruik maken van de huidige Digitec connect promotie (15.- CHF/mt. voor basisbedrag). Onze zakelijke abonnementen van Swisscom kunnen echter alleen geporteerd worden naar 18.07. en daarom kunnen we dan pas overstappen. Is het nog steeds mogelijk om van de promotie te profiteren (zonder de voucher te kopen door middel van een eenmalige investering)?
Hartelijk dank!
Galaxus Mobile Basic kost 14 frank en is inclusief 3 GB in Zwitserland, Galaxus Mobile CH Unlimited kost 19 frank en heeft onbeperkte data in Zwitserland.
Als ik het Basic abonnement boek en de 3 GB een keer overschrijd, betaal ik 5 frank extra per GB. Is er geen kostenlimiet meer bij dit abonnement als ik in mijn instellingen "automatisch pakketten toevoegen" activeer?
In dat geval zou het een vervelende kostenval kunnen zijn. Ik kan hierover geen info vinden in de wat karig gepubliceerde informatie tot nu toe, dus het lijkt het geval te zijn....
Al met al begrijp ik het nut van het Basic abonnement niet helemaal.
Onderwerp:
Waarom zijn (überhaupt?) "MULTI-SIM" mogelijk met Digitec-Connect - en NIET met Sunrise?
- WAAR zit het addertje onder het gras?
WAT betekent precies "neem je nummer mee" ???? POSSIBLE MET netnummer???
- Anders heeft DAT GEEN zin!
Ik herinner me dat ik enige tijd geleden Sunrise vroeg naar "MULTI-SIM":
Mans zei me: "Nee - niet mogelijk" ??????
Btw: betekent "MULTI-SIM" bij Digitec-Connect hetzelfde of dezelfde functies als bij Swisscom?
Heeft Digitec-Connect geen hotline?
Kun je ook Sunrise vragen om benodigdheden?
P.S. In principe houd ik NIET van vraagtekens in mijn ogen - DAT schrikt MIJ af.
Op de een of andere manier had alle informatie wat vollediger gepresenteerd kunnen worden.
Ik heb gisteravond de digitec connect simkaart geplaatst, en kort daarna kon ik bellen en via mobiele data toegang krijgen tot het netwerk. Het versturen en ontvangen van tekstberichten werkt echter niet, wat dom is omdat er bepaalde 2FA aan vastzitten.
Waar/wat moet ik controleren? Alles lijkt in orde met de toegangspunten.
De smartphone werkt met Dual SIM, de andere SIM is Swisscom. Alles werkt daar. Nu heb ik geprobeerd de SIM-slots te verwisselen, de toegangspunten voor Swisscom te verwijderen en ook alleen de digitec SIM te gebruiken. Ook dat heeft tot nu toe niet geholpen.
Nog tips?
Bedankt en proost
In november is het bijzonder interessant om over te stappen vanwege de lopende Black Friday Month actie.
Ik zit momenteel bij upc mobile, de minimale contractperiode van mijn abonnement is verlopen, dus ik kon meteen overstappen.
Hoe wordt de opzegtermijn (1 maand) gehanteerd als ik overstap? Als mijn bestaande abonnement in november wordt opgezegd (door digitec), eindigt het eigenlijk pas op 31.12. Kan ik dan nog profiteren van de actieprijs?
Het abonnement van mijn vrouw loopt tot 27.1.23. Wat gebeurt er als ik ook haar abonnement wil overstappen naar Digitec?
Merci voor de informatie en tips.
Ik heb de volgende vragen
- Ik wil graag het Digitec Connect abonnement kopen voor 20,-- alleen vanaf september. Maar ik kon me nu al aanmelden. Zou dat mogelijk zijn?
- Dit aanbod vervalt na twee jaar. Ik vind dat een beetje vervelend. Mijn zus vertelde me dat er ook een aantrekkelijk abonnement is dat na twee jaar niet vervalt, maar dat je vooraf moet betalen. Dat heb ik niet gevonden.
- Als je een mobiele telefoon koopt, wordt je korting op een abonnement beloofd. Maar dit is hetzelfde als de korting die sowieso met Digitec Connect wordt gegeven. Ik begrijp dit niet helemaal.
Bedankt voor je antwoorden en uitleg