Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Ducky

26 Discussies voor in Ducky

Begin discussie
    NicolasJJ 5 maanden geleden in Ducky

eendje 3 ch ?

Hallo, ik ben op zoek naar de ducky one 3 in disposition ch maar ik kan hem niet vinden, bestaat hij? Of hebben jullie het gewoon niet op de site staan?

1

Anonymous 3 jaren geleden in Ducky

Ducky-One-3-TKL-DayBreak / DKON2187ST (US / MX Brown)

@digitec Ik zou graag de Ducky-One-3-TKL-DayBreak met MX Browns bij jou bestellen in de Amerikaanse versie. Ik wil ook graag twee stukken ;-) zou dit lukken?

1

xerbot 3 jaren geleden in Ducky

Ducky one 3 full size classic zwart

Komt de Ducky one 3 ook in klassiek zwart in het assortiment? beste koffer Cherry MX rood

1

Mio1 5 jaren geleden in Ducky

Ducky een 2 mini Frozen Llama

Hallo @Digitec zou u de Ducky one 2 mini frozen Llama in uw assortiment kunnen opnemen? Want je kunt dit toetsenbord op dit moment alleen in Amerika kopen en ik denk dat je met dit toetsenbord veel geld zou verdienen.

5

marco93 3 jaren geleden in Ducky

Eendje een 3

Wanneer is de Ducky One 3 serie verkrijgbaar in de online shop?

1

GiulioF759 3 jaren geleden in Ducky

Bevroren lama keycaps

Kun je de ducky frozen lama keyboard/keycaps verkopen

1

GeertH 3 jaren geleden in Ducky

Gaat u de Ducky One 3 in januari verkopen?

Ik ben geïnteresseerd in de nieuwe Ducky One 3 die binnenkort uitkomt. Gaat u die verkopen, en hebt u ook de TKL US layout beschikbaar, met Silent Red schakelaars?

2

piredebinser 4 jaren geleden in Ducky

Eendje/ Varmilo Pro Panda

Hé Digitec! Ik ben zeer geïnteresseerd in het kopen van een Ducky Miya Pro Panda. Helaas heb je die niet met MX Red schakelaars. Zou het mogelijk zijn ook deze versie aan het assortiment toe te voegen? Ze zijn eigenlijk direct bij Varmilo verkrijgbaar :)

1

Manjiro 5 jaren geleden in Ducky

Ducky one 2 Mini Fake!

Hoi @Digitec, ik zou je niet graag meer werk geven in de crisis. Dit is officieel en ik heb het al gecontroleerd. Er zijn Fake Ducky one 2 Mini's, vorig jaar was er ook dit geval dat het merk Akko een samenwerking had met Ducky (AkkoxDucky) en Akko had verschillende wegen. Dus verbraken ze de samenwerking en nu zijn er nog steeds AkkoxDucky die nep https://www.duckychannel.com.tw/en... zijn. Sinds nieuw 2020 is er een nieuw geval en dat is dat het merk Ducky one 2 Mini zo beroemd is geworden dat er exacte vervalsingen zijn, maar ze kunnen niet alles namaken dus is er een video hoe je kunt controleren of je vervalsingen hebt of niet, er komt binnenkort waarschijnlijk een verklaring van Ducky zelf. https://m.youtube.com/watch

1

Kahjiit 6 jaren geleden in Ducky

Opname van de Ducky One 2 Mini Pure White

Hey @Digitec Ik zou geïnteresseerd zijn in de Ducky One 2 Mini Pure White. Zou het mogelijk zijn die aan het assortiment toe te voegen? Ik heb gezien dat de Ducky One 2 Mini al in het assortiment zit. Het zou toch mogelijk zijn het witte model op te nemen?

+3

13

Alessandrofcbarcelona 5 jaren geleden in Ducky

Eendje Bevroren Lama Sleutelhangers

Zouden ze de Ducky Frozen Llama Keycaps kunnen verkopen? :)

3

Fenlair 5 jaren geleden in Ducky

Ducky One 2 Mecha Mini

Weet iemand wanneer (of) de Ducky Mecha Mini verkrijgbaar zal zijn? (In Amerikaanse lay-out)

1

Sabakuno 5 jaren geleden in Ducky

Ducky MIYA Pro Forest Fairy 65% Dye Sub PBT Mechanisch Toetsenbord

Hey @Digitec :-). Als je een Ducky MIYA Pro Forest Fairy in handen kunt krijgen, ben ik in de wolken en heb je meteen een bestelling!

1

Verix 6 jaren geleden in Ducky

Ducky One 2 mini

Digitec kunt u alstublieft de Ducky One 2 mini aan uw assortiment toevoegen. dank u :)

+1

9

davfisch 6 jaren geleden in Ducky

Ducky one 2 SF (Vijfenzestig)

Beste @Digitec Team Gaat Digitec ook de Ducky one 2 SF in het assortiment opnemen? de indeling komt gewoon precies overeen met wat minimaal nodig is en bespaart dus ruimte op het bureau :) Bedankt voor de info

6

Aiden.tl 5 jaren geleden in Ducky

Ducky One 2 mecha

@digitec wanneer wordt de Ducky One 2 mecha mini aan het assortiment toegevoegd?

3

gianluca.martig 5 jaren geleden in Ducky

Ducky one 2 mini met Speed zilveren schakelaars?

Zou het mogelijk zijn om de Ducky one 2 mini Mkt the Silver snelheidsschakelaars in het assortiment op te nemen?

1

jusufijasin 5 jaren geleden in Ducky

Ducky one 2 mini Horizon

@Digitec Ik wilde vragen of je de Ducky One 2 Mini Horizon 60% (Speed - Switches, US-Layout of CH-Layout) hebt, want ik zou hem graag willen hebben, maar kan hem nergens vinden. Met vriendelijke groeten Jasin

2

Highom 6 jaren geleden in Ducky

Eendje Miya Pro Panda

Hey @Digitec, Ben je van plan de Ducky Miya Pro Panda Cherry MX Blauw aan je assortiment toe te voegen? Ik zou graag een Ducky Miya Pro kopen, maar tot nu toe bieden jullie alleen de Sakura editie aan, die ik qua kleur niet mooi vind.

3

Anonymous 6 jaren geleden in Ducky

Ducky Shine 7 Blackout

Komt dit toetsenbord binnenkort in het assortiment? Op dit moment heb je alleen de Shine 7, maar ik zou veel liever de Shine 7 Blackout Edition hebben.

5

dylan07ch 6 jaren geleden in Ducky

Ducky Channel Editie 2019

Hoi, Ducky channel heeft in 2017 (Ducky Year of the Rooster) en in 2018 (Year Of The Dog Edition ) een limited edition toetsenbord uitgebracht. Ik zou graag willen weten of het voor de volgende editie in 2019 mogelijk is om dit toetsenbord op de site te hebben. Bedankt,

1

samus300 6 jaren geleden in Ducky

Ducky Shine 7

Hallo , Bent u van plan de ducky shine 7 te koop aan te bieden op digitec? Bij voorbaat dank

1

Alek_s 7 jaren geleden in Ducky

een 2 rgb

Hallo, bent u van plan het RGB-assortiment van de one 2 aan te bieden?

3

linusmiro 6 jaren geleden in Ducky

Ducky Pocket (Numpad)

Is er een kans dat de Ducky Pocket (Numpad) aan het assortiment wordt toegevoegd?

1

Anonymous 7 jaren geleden in Ducky

Zwitserse indeling?

Zullen deze ook verkrijgbaar zijn met een Zwitserse indeling?

0

Tetora 7 jaren geleden in Ducky

Ducky One 2 met achtergrondverlichting

Ga je het bovenstaande product binnenkort aan je assortiment toevoegen? http://www.duckychannel.com.tw/page-en...

2

Orde van de
discussies

26 van 26 discussies

Naar boven
Forum voor Ducky
StartBegin discussie