eendje 3 ch ?
Hallo, ik ben op zoek naar de ducky one 3 in disposition ch maar ik kan hem niet vinden, bestaat hij? Of hebben jullie het gewoon niet op de site staan?

1
Hallo, ik ben op zoek naar de ducky one 3 in disposition ch maar ik kan hem niet vinden, bestaat hij? Of hebben jullie het gewoon niet op de site staan?
1
@digitec Ik zou graag de Ducky-One-3-TKL-DayBreak met MX Browns bij jou bestellen in de Amerikaanse versie. Ik wil ook graag twee stukken ;-) zou dit lukken?
1
Komt de Ducky one 3 ook in klassiek zwart in het assortiment? beste koffer Cherry MX rood
1
Hallo @Digitec zou u de Ducky one 2 mini frozen Llama in uw assortiment kunnen opnemen? Want je kunt dit toetsenbord op dit moment alleen in Amerika kopen en ik denk dat je met dit toetsenbord veel geld zou verdienen.
5
Wanneer is de Ducky One 3 serie verkrijgbaar in de online shop?
1
Kun je de ducky frozen lama keyboard/keycaps verkopen
1
Ik ben geïnteresseerd in de nieuwe Ducky One 3 die binnenkort uitkomt. Gaat u die verkopen, en hebt u ook de TKL US layout beschikbaar, met Silent Red schakelaars?
2
Hé Digitec! Ik ben zeer geïnteresseerd in het kopen van een Ducky Miya Pro Panda. Helaas heb je die niet met MX Red schakelaars. Zou het mogelijk zijn ook deze versie aan het assortiment toe te voegen? Ze zijn eigenlijk direct bij Varmilo verkrijgbaar :)
1
Hoi @Digitec, ik zou je niet graag meer werk geven in de crisis. Dit is officieel en ik heb het al gecontroleerd. Er zijn Fake Ducky one 2 Mini's, vorig jaar was er ook dit geval dat het merk Akko een samenwerking had met Ducky (AkkoxDucky) en Akko had verschillende wegen. Dus verbraken ze de samenwerking en nu zijn er nog steeds AkkoxDucky die nep https://www.duckychannel.com.tw/en... zijn. Sinds nieuw 2020 is er een nieuw geval en dat is dat het merk Ducky one 2 Mini zo beroemd is geworden dat er exacte vervalsingen zijn, maar ze kunnen niet alles namaken dus is er een video hoe je kunt controleren of je vervalsingen hebt of niet, er komt binnenkort waarschijnlijk een verklaring van Ducky zelf. https://m.youtube.com/watch
1
Hey @Digitec Ik zou geïnteresseerd zijn in de Ducky One 2 Mini Pure White. Zou het mogelijk zijn die aan het assortiment toe te voegen? Ik heb gezien dat de Ducky One 2 Mini al in het assortiment zit. Het zou toch mogelijk zijn het witte model op te nemen?
13
Zouden ze de Ducky Frozen Llama Keycaps kunnen verkopen? :)
3
Weet iemand wanneer (of) de Ducky Mecha Mini verkrijgbaar zal zijn? (In Amerikaanse lay-out)
1
Hey @Digitec :-). Als je een Ducky MIYA Pro Forest Fairy in handen kunt krijgen, ben ik in de wolken en heb je meteen een bestelling!
1
Digitec kunt u alstublieft de Ducky One 2 mini aan uw assortiment toevoegen. dank u :)
9
Beste @Digitec Team Gaat Digitec ook de Ducky one 2 SF in het assortiment opnemen? de indeling komt gewoon precies overeen met wat minimaal nodig is en bespaart dus ruimte op het bureau :) Bedankt voor de info
6
@digitec wanneer wordt de Ducky One 2 mecha mini aan het assortiment toegevoegd?
3
Zou het mogelijk zijn om de Ducky one 2 mini Mkt the Silver snelheidsschakelaars in het assortiment op te nemen?
1
@Digitec Ik wilde vragen of je de Ducky One 2 Mini Horizon 60% (Speed - Switches, US-Layout of CH-Layout) hebt, want ik zou hem graag willen hebben, maar kan hem nergens vinden. Met vriendelijke groeten Jasin
2
Hey @Digitec, Ben je van plan de Ducky Miya Pro Panda Cherry MX Blauw aan je assortiment toe te voegen? Ik zou graag een Ducky Miya Pro kopen, maar tot nu toe bieden jullie alleen de Sakura editie aan, die ik qua kleur niet mooi vind.
3
Komt dit toetsenbord binnenkort in het assortiment? Op dit moment heb je alleen de Shine 7, maar ik zou veel liever de Shine 7 Blackout Edition hebben.
5
Hoi, Ducky channel heeft in 2017 (Ducky Year of the Rooster) en in 2018 (Year Of The Dog Edition ) een limited edition toetsenbord uitgebracht. Ik zou graag willen weten of het voor de volgende editie in 2019 mogelijk is om dit toetsenbord op de site te hebben. Bedankt,
1
Hallo , Bent u van plan de ducky shine 7 te koop aan te bieden op digitec? Bij voorbaat dank
1
Hallo, bent u van plan het RGB-assortiment van de one 2 aan te bieden?
3
Is er een kans dat de Ducky Pocket (Numpad) aan het assortiment wordt toegevoegd?
1
Zullen deze ook verkrijgbaar zijn met een Zwitserse indeling?
0
Ga je het bovenstaande product binnenkort aan je assortiment toevoegen? http://www.duckychannel.com.tw/page-en...
2