DXRacer accessoires
Kun je ergens nek- en rugkussens kopen? Mijn stoel houdt zich goed, maar het kunstleer bladdert helaas af. Bedankt

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Kun je ergens nek- en rugkussens kopen? Mijn stoel houdt zich goed, maar het kunstleer bladdert helaas af. Bedankt
1
Hallo, Ik vraag me af wat de relevantie en vooral de moraliteit is van het verkopen van producten waarvan het gebruik in Zwitserland verboden is? Ter herinnering: elektrische scooters van meer dan 20 km/u mogen in Zwitserland niet meer rijden. Natuurlijk kun je me vertellen dat deze apparaten op privéterrein kunnen worden gebruikt zonder op de openbare weg te zijn, maar dat is een argument te kwader trouw, want we weten waar deze voertuigen uiteindelijk terechtkomen. Er gebeuren steeds meer ernstige ongelukken en Galaxus zou zich moeten afvragen of zij verantwoordelijk is voor een aantal van deze ongelukken.
1
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
16
Met het oog op de uitschakeling van 3G (Sunrise 10.6.25, Swisscom eind 25) moet niet alleen 4G (=data), maar ook VoLTE (telefonie via LTE) selecteerbaar zijn in het filter voor mobiele telefoons. Je kunt niet bellen met 4G zonder VoLTE, en sommige mobiele telefoons kunnen alleen gegevens verzenden via 4G!
27
OK, ja, je moet geen koptelefoon dragen tijdens het fietsen. Dank je, ik ben me daarvan bewust en wil niet zo'n discussie beginnen ;). Ik zoek een echte draadloze hoofdtelefoon die weinig tot geen windruis heeft bij het luisteren naar muziek of audioboeken. Heb je nog goede aanbevelingen? Ik heb ervaring met de volgende hoofdtelefoons (ANC uitgeschakeld): Jabra Elite 75t: redelijk OK, lichte windruis hoorbaar Jabra Elite 85t: veel windgeruis, bijna onmogelijk om iets te horen Google Pixel Buds Pro: Windgeruis is duidelijk hoorbaar, maar muziek is hoorbaar zonder dat het te veel afleidt. Jouw ervaring? Misschien doet digitec een test met de huidige True Wireless hoofdtelefoons ;). Bedankt!
26
Ik vond de "oude Sugus" erg lekker. Sinds kort is er een nieuwe variant met zo'n stomme verpakking die heel moeilijk te openen is en nog minder lekker smaakt! Waarom moet je alles veranderen?
14
5 van 24.201 discussies