Israëlisch merk
Source promoot gen0cide in G4za op zijn website en beweert dat zijn apparatuur is getest onder echte gevechtsomstandigheden. Koop dit merk niet!
0
Source promoot gen0cide in G4za op zijn website en beweert dat zijn apparatuur is getest onder echte gevechtsomstandigheden. Koop dit merk niet!
0
Hallo samen Ik stel Digitec voor dat voor producten die via Planzer Paket worden verzonden, meestal een geschatte levertijd van 1 - 7 dagen wordt weergegeven, of "ergens als het past" in plaats van het gebruikelijke "volgende dag". Dit zou de communicatie aanzienlijk verbeteren. Het zou gemakkelijker zijn om beslissingen te nemen en de verwachtingen zouden meer in overeenstemming zijn met de werkelijkheid. Kan zoiets uitgevoerd worden? Wat denk jij? Vriendelijke groeten Tobias
148
Vraag: Ik ben van plan om in de komende weken mijn eerste pc zelf te bouwen met als doel om eindelijk mijn HTC Vive Pro 2 VR set te kunnen gebruiken met zo min mogelijk problemen. Ik gebruik momenteel een T7 Prebuilt van Lenovo met een RTX 3080 en ik ben er erg blij mee, maar de 10Gb VRAm is gewoon niet genoeg om een spel als Assetto Corsa Competizione met de Vive VR op redelijk acceptabele instellingen te spelen. Met extreem lage instellingen blijf je achter met regelmatige crashes en meer frustratie dan plezier. Mijn vraag is nu: is voor VR-gaming de hoeveelheid VRam de belangrijkste factor? Want daar faalt mijn 3080 jammerlijk volgens mijn hardware monitor programma. Aangezien ik een budget heb van plus minus 2400 voor de nieuwe pc, is een nieuwe 5090 of iets dergelijks uitgesloten. Ik zou instinctief voor een nieuwe RX 7900 XTX zijn gegaan, of kijken of ik ergens een tweedehands 4090 kon vinden voor een vergelijkbare prijs (wat sowieso niet het geval zal zijn), omdat dit de enige (potentieel) betaalbare NVidia optie is met dezelfde hoeveelheid VRam. De CPU van de nieuwe pc zal 100% van AMD komen, zoals de laatste informatie. Bedankt voor de hulp :)
6
Heeft iemand ervaring met de pc's van de verkoper "Avlano"? De prijs-prestatieverhouding ziet er op het eerste gezicht erg goed uit, maar helaas wordt noch hier op digitec noch op de website van de verkoper gedetailleerde informatie gegeven over de geïnstalleerde componenten (type voeding, RAM, AIO, ...). De productfoto's zien er echter veelbelovend uit.
16
Zal de BTF-versie van bovengenoemd moederbord verkrijgbaar zijn in de winkel? De bijpassende RTX GPU's zouden al verkrijgbaar zijn bij Digitec.
0
5 van 24.446 discussies