Elgato

13 Discussies voor in Elgato

Begin discussie
    wautebommler 1 jaar geleden in Elgato

Elgato xlr Dock

Hallo Gaat Digitec de nieuwe Elgato XLR Dock (uitbreiding voor Stream Deck+) toevoegen aan hun assortiment? Ik zou deze graag willen kopen. https://www.elgato.com/de... Hartelijk dank.

3

Joel-1982 1 jaar geleden in Elgato

Elgato Prompter

Ik zou het fijn vinden als je dit opneemt in de sale.

+2

9

imik2008 1 jaar geleden in Elgato

Elgato Neon producten

Hallo, Wanneer zullen de nieuwe Elgato Neon producten beschikbaar zijn? Alvast bedankt

2

eye9haff5you 1 jaar geleden in Elgato

Accessoires en reserveonderdelen van ELGATO

Ik zou het zeer op prijs stellen als Digitec ELGATO accessoires en reserveonderdelen zou kunnen aanbieden! Zoals balhoofden, klemmen "adappters" en andere dingen. Het rechtstreeks bestellen van zulke kleine dingen/hoeveelheden bij Elgato leidt tot enorme kosten voor particuliere klanten. Bovendien is Elgato kopersonvriendelijk. Zonder reserveonderdelen zou je verschillende sets moeten kopen om een volledig bruikbare set te hebben! Bijvoorbeeld de Flex Arm die gewoon geen balhoofd bevat, in combinatie met de klem mis ik verschillende onderdelen om de Flex Arm gesplitst te kunnen gebruiken. Ik kan hem ook niet buiten het Elgato netwerk gebruiken.

1

Letsremax 2 jaren geleden in Elgato

Facecam Pro

Hallo allemaal. Zal de FaceCam Pro van Elgato ooit in het assortiment worden opgenomen?

+1

9

5 van 13 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor Elgato
StartBegin discussie