Foto's?
Komen er ooit weer foto's bij Ortlieb?
0
Komen er ooit weer foto's bij Ortlieb?
0
Hallo Samen Ik heb donderdag een "Delock-behuizing" besteld voor mijn kleine SSD. Het is geen enorm ding, ik dacht....da ik gebruik zou maken van de "bliksemlevering", want ik had de behuizing dezelfde avond nog nodig. OK, betaald via Twint...en toen maar gewacht. In de avond dan de schok...levering tussen 00.10 en 01.00 uur.....dat kan helemaal niet. Ik kreeg een e-mail waarin stond dat mijn bestelling zeker de volgende dag geleverd zou worden....OK, even afwachten...vandaag......(je zou denken dat, omdat ik gisteren geen levering kreeg, mijn bestelling op prioriteit 1 zou staan, zoals het overal hoort)....maar nee....weer zo laat. Beste Digitec, ik zal je maandag bellen en de hele zaak opnieuw uitleggen, maar alsjeblieft, heroverweeg of praat met de noTime mensen. JIJ en noTime staan in een kwaad daglicht.....omdat je deze dienst aanbiedt. Nooit meer, nooit meer! Ik had het liever de volgende dag per post laten bezorgen (was nog beter en sneller geweest). Wat denk jij? P.S. de chauffeurs per sé, kunnen er niets aan doen....maar een beetje klantenservice?
120
Hoi zemme Ik heb een 34 inch scherm als hoofdscherm (werk, gamen) en een 27 inch Eizo (ongeveer 6 kg) voor beeldbewerking. Nu ben ik van plan om de Eizo achter het 34 inch scherm te "parkeren" en indien nodig naar de zijkant of naar boven te verplaatsen (zijwaarts in plaats van naar boven). Dit omdat de Eizo alleen bedoeld is voor beeldbewerking en niet als tweede monitor in de opstelling. Nu ben ik op zoek naar een steun met een gasveer - moet deze gemakkelijk te verplaatsen zijn? Helaas kan ik er geen filters voor vinden en ben nu de volgende producten tegengekomen: https://www.digitec.ch/de/s1/product/arctic-x1-3d-tisch-40-monitor-halterung-16774488 https://www.digitec.ch/de/s1/product/aoc-am400b-tisch-34-monitor-halterung-39114458 Heb je ervaring met de beweging van de arm? Of heb je een geschikte bevestiging? Oh ja, voor verdere, betere suggesties met betrekking tot de opstelling - laat het me weten ;) Alvast bedankt voor de hulp! Groeten
0
Is er bij Digitec een (redelijk snelle en betaalbare) USB-stick met een labelgedeelte? Ik heb er nog geen gevonden...het zou erg handig zijn als je meer dan één van dit type zou hebben, zodat je kunt bijhouden welke gegevens op welke stick staan...!
2
Sinds enige tijd gebruikt Digitec willekeurig PLANZER als bezorger. Helaas is deze vervoerder onbetrouwbaar, komt hij te laat en kan hij het huis vaak niet vinden (ik moest een keer op straat gaan staan om het aan te wijzen). Ik heb geklaagd bij support en kreeg te horen dat het niet mogelijk is voor de klant om de vervoerder te bepalen. Overigens was een van de redenen waarom ik vroeger bij Digitec bestelde dat je voor 16.00 uur bestelde en de volgende ochtend ontving, wat niet meer waar is. Je bestelt vandaag en als het goed gaat ontvang je overmorgen. Dus als er niets verandert, denk ik dat ik voor mijn volgende bestellingen naar andere winkels ga, zoals Brack (die de post gebruikt), en Digitec zal een laatste redmiddel blijven. Groeten Stephen
4
5 van 24.345 discussies