Dreame X40 Ultra - Overtollig water in de waterbak
Na 100m2 schoonmaken is de wateropvangtank altijd vol. Wie kent dit probleem? Wat moet ik doen?
0
Na 100m2 schoonmaken is de wateropvangtank altijd vol. Wie kent dit probleem? Wat moet ik doen?
0
Digitec kan een deel van mijn bestelling niet leveren en de leverdatum wordt voortdurend uitgesteld. Kan gebeuren. Wat echter niet mag gebeuren, is dat er dan herinneringen worden gestuurd. Ik meldde dit aan Digitec en kreeg de verzekering dat ze me uit het herinneringsproces zouden halen. In plaats daarvan kreeg ik vandaag weer een aanmaning, dit keer zelfs met de dreiging een incassobureau in te schakelen. Ik hoef niet te begrijpen waarom digitec liever klanten wegjaagt dan schone aanmaningsprocedures in te stellen die rekening houden met deelleveringen. Als je je aanmaningsproces niet goed aanpakt, krijg je ook op andere plaatsen problemen. Je hoeft alleen maar te kijken naar de gemeenschap (rendement, enz.). Sinds de overname door MIGROS is het hier misgegaan. Ik zal mijn bestellingen bij digitec zeker moeten heroverwegen. Wat heb ik aan gratis verzending als ik dan een paar uur moet besteden aan zo'n puinhoop?
7
Grootte en belastbaarheid als productinformatie/filter zou handig zijn om efficiënt geschikte producten te vinden
3
Er is geen filteroptie om producten uit te sluiten die niet beschikbaar zijn (beschikbaarheid: momenteel niet beschikbaar). Ik wil het filter alleen gebruiken om producten te zien die ik ook zou kunnen kopen. Sorteren op leverdatum helpt ook niet. De sortering is duidelijk verkeerd geïmplementeerd, want producten die momenteel niet op voorraad zijn verschijnen ook bovenaan in plaats van dat ze naar beneden worden verbannen.
0
Helaas zijn er veel schoenen die absoluut niet passen bij iemand met platvoeten zoals ik, dus het zou fijn zijn om hier nog een filteroptie te hebben. (zie Zalando)
2
5 van 24.396 discussies