Ferrex

2 Discussies voor in Ferrex

Begin discussie
    WarugDuro62 11 maanden geleden in Ferrex

Gebrek aan ernst Aldi

In december 2022 kocht ik een Ferrex 16V Li-ION FB 16 boormachine, met garantie tot 2025. In het voorjaar van 2022 hield de accu geen lading meer vast. Ik wendde me tot ALDI om een nieuwe accu te kopen. Het antwoord van alle ALDI filialen was: deze accu's zijn niet meer verkrijgbaar. Toen ik ze vroeg wat ik kon doen, gaven ze me ontelbare tf. om contact op te nemen met de technische dienst van ALDI in CH, Duitsland, etc., zonder resultaat. Ondanks de garantie neemt ALDI geen standpunt in, Aldi heeft een zeer goede klant verloren, vertrouw ALDI niet, ze verkopen alleen voedsel, geen apparatuur.

2

jacques Rapaz 1 jaar geleden in Ferrex

Ferrex accukettingzaag - model XYZ618 CH 05/2022

Het beschermkapje van de zwarte kunststof ketting is kapot en de veiligheid bij het ontsporen van de ketting is niet meer gegarandeerd. Aldi levert geen reserveonderdelen voor dit apparaat, dat in 2022 is gekocht. Het enige aanbod van Aldi is een terugbetaling, wat mij helemaal niet bevalt. Eigenlijk zou ik blij zijn geweest met een gebruikt onderdeel uit een model dat om andere redenen is teruggestuurd, maar Aldi zwijgt over dit verzoek. Ik heb alle snoerloze Ferrex aceter producten van Aldi en ik ben er erg blij mee, maar het niet verzekeren van een reserveonderdeel dat zo kwetsbaar is als een plastic kettingkast is absoluut betreurenswaardig.Aan de andere kant is het niet verzekeren van een reserveonderdeel dat zo kwetsbaar is als een plastic kettingkast absoluut betreurenswaardig, en ik ben bang dat als ik problemen krijg met ander snoerloos elektrisch gereedschap van dit merk, gekocht bij Aldi, ze ook naar de prullenbak zullen gaan! In een tijd waarin mensen energiebesparing prediken, is het merk Ferrex, via de detailhandel, geen goed voorbeeld om te volgen!

5

Orde van de
discussies
Forum voor Ferrex
StartBegin discussie