Item gemarkeerd als beschikbaar, maar wordt bij bestelling geannuleerd!!! 2 keer achter elkaar
Ik wilde het artikel 'Fusion Sleeve Alto Saxophone'. Op de website stond 'slechts 1 stuk op voorraad bij leverancier'. Na betaling van mijn bestelling kreeg ik te horen dat het artikel momenteel niet beschikbaar was, met een onbekende leverdatum. Een paar uur later kreeg ik een e-mail waarin stond dat de bestelling was geannuleerd omdat het artikel niet geleverd kon worden. Op de website stond dat het artikel weer beschikbaar was, maar 'slechts 1 stuk in de voorraad van de leverancier'. Ik chatte toen met Digitec support en vroeg wat er aan de hand was. Het supportteam heeft toen de bestelling weer geactiveerd, maar een paar uur later gebeurde hetzelfde weer. Waarom wordt een niet beschikbaar artikel niet gedeactiveerd? Vervolgens zag ik dat veel artikelen van Fusion wel beschikbaar zijn, maar met de opmerking 'slechts 1 artikel in de voorraad van de leverancier'. Deze leverancier lijkt me erg verdacht. Waarom Digitec dit niet opmerkt is mij een raadsel: artikelen waarvan de bestelling door de leverancier wordt geannuleerd zouden argwaan moeten wekken.
1