Galaxus

3 Discussies voor in Galaxus

Begin discussie
    info 2 maanden geleden in Galaxus

TV Samsung besteld op 19.05.25. Levering vond plaats op 19.05.25 's avonds.

Ik heb een Samsung TV besteld in uw winkel in Basel op 19.05.25. De levering vond plaats op 19.05.25 's avonds. Bevestiging van de Zwitserse Post op 19.05.25, met een verwachte leverdatum van 27.05.2025. Waarom heeft de Zwitserse Post 9 dagen nodig om te leveren? Ik stel voor dat je een betrouwbaardere dienstverlener gebruikt. Hun slogan "Vandaag besteld, morgen in huis" kan niet waargemaakt worden.

3

firefox_mozilla 2 jaren geleden in Galaxus

Evaluatie van externe aanbieders en deactivering van dubieuze aanbieders

Galaxus ontaardt steeds meer in een rommelwinkel. Sinds de introductie van de marktplaats zijn er naast serieuze ook een aantal dubieuze verkopers op het platform te vinden. Dat zijn scalpers en dropshippers, maar ook degenen met utopische prijzen of die de producten in de verkeerde categorieën invoeren, producten dubbel invoeren of de verkeerde eigenschappen invullen. Ik plaats hier graag talloze voorbeelden. Omdat Galaxus niet bereid is te blokkeren of in te grijpen na meerdere uitspraken, heb ik een andere suggestie. De gebruikers zouden onwelgevallige aanbieders moeten kunnen blokkeren. Hun aanbiedingen zouden dan helemaal niet meer verschijnen. Daarnaast zou de mogelijkheid om de aanbieders te beoordelen (analoog aan de productbeoordelingen) welkom zijn.

7

frany54 1 jaar geleden in Galaxus

Mijn vorige bestellingen

Hallo, Ik heb in juli een aankoop van CHF 50 gedaan op mijn creditcard. Kunt u mij vertellen waar het voor is?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Galaxus
StartBegin discussie