Handkar Handkar met handrem?
19.08.25 - Kent iemand een LW of BW met een handrem - zoals een fietsrem of een ontgrendelingsrem op bepaalde rolstoelen etc.? Bedankt & Groeten
0
19.08.25 - Kent iemand een LW of BW met een handrem - zoals een fietsrem of een ontgrendelingsrem op bepaalde rolstoelen etc.? Bedankt & Groeten
0
Welke handkar is geschikt voor het vervoer van een klein kind? Heeft iemand hier goede ervaringen?
1
Wanneer worden de Roborock Saros 10 en 10R aan het assortiment toegevoegd? De Saros 10 en Saros 10R kunnen vanaf vandaag bij Amazon worden besteld voor € 1350, maar zijn op dit moment nog niet verkrijgbaar in Zwitserland.
113
Soundbar HTL 3310/10 al lang niet meer op voorraad met de subwoofer HTL 3320/10 het hele onderdeel om te koppelen is kapot verder is alles io mijn vraag kan ik het onderdeel bij hun bestellen ik kan me geen andere veroorloven helaas HfG Heinz Möller
0
Kan iemand mij een goede HDMI-kabel van 15 meter aanbevelen? Ik heb hem nodig als verbinding tussen de TV en de TV box. Ik heb altijd korte beelduitval met de huidige kabel.
0
5 van 24.304 discussies