Nomor WA Bank BWS (+6281346222852)
Nomor WhatsApp Bank Woori Saudara (BWS) adalah +628 13 4622 2852. Layanan ini tersedia Senin-Jumat pukul 09.00-18.00 WIB, kecuali hari libur
0
Nomor WhatsApp Bank Woori Saudara (BWS) adalah +628 13 4622 2852. Layanan ini tersedia Senin-Jumat pukul 09.00-18.00 WIB, kecuali hari libur
0
Kan iemand mij een goede HDMI-kabel van 15 meter aanbevelen? Ik heb hem nodig als verbinding tussen de TV en de TV box. Ik heb altijd korte beelduitval met de huidige kabel.
2
Er is hieronder een thread van 11 maanden oud over dit probleem, maar het is nog niet opgelost. Wanneer je een schuiffilter voor "opslagcapaciteit" probeert te gebruiken, blijft de tekst van de knop "Sluiten" en niet "Filter toepassen" of "X producten weergeven". Het filter wordt dus niet toegepast. Zelfs na een tijdje wachten tot de resultaten zijn geladen, werkt het nog steeds niet. Ik heb ook geprobeerd de parameters handmatig in te voeren zonder de schuifregelaars te gebruiken - geen geluk. Ik wilde hier een screen capture toevoegen, maar er lijkt geen manier te zijn. Het probleem bestaat ook voor andere filters van het type "Slider", met name Price. De selectievakjesfilters lijken prima te werken. Ik hoop dat je dit snel oplost. Bedankt.
3
Omdat Galaxus het veel te druk heeft met geld tellen: surf op Amazon -> zoek naar ruitenwissers -> voer autotype in -> zoek op type ruitenwisser op Galaxus.
1
Hallo, ik heb net gecontroleerd hoe ver jullie zijn met mijn bestelling, die ik 2-3 weken geleden heb geplaatst, en ik zie een vinkje staan naast: langzamere levering toegestaan. Maar ik weet zeker dat ik dit vakje niet heb aangevinkt omdat ik de bestelling zo snel mogelijk wilde ontvangen. Ik vind dit nogal brutaal. Als ik had geweten dat ik 1-1,5 maand op mijn bestelling zou moeten wachten, had ik de bestelling niet geplaatst. Ik wil hem nu ook niet annuleren na dit lange wachten. Echt een geslaagde kraam.
3
5 van 24.325 discussies