Kattenbak
Waarom zijn er zoveel gesloten kattenbakken?? Iedere goede katteneigenaar weet dat katten rondom zicht willen/moeten hebben als ze naar het toilet gaan !!!!

5
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Waarom zijn er zoveel gesloten kattenbakken?? Iedere goede katteneigenaar weet dat katten rondom zicht willen/moeten hebben als ze naar het toilet gaan !!!!
5
Hallo allemaal. De filterfuncties van Galaxus zijn al vrij goed (in de meeste categorieën) en worden steeds beter, dus hier is een nieuwe suggestie: Het zou goed zijn als je items zou kunnen **uitsluiten** in plaats van ze alleen maar op te nemen. Als ik bijvoorbeeld producten zoek die ergens anders vandaan komen dan uit China, zou dat handig zijn. Of alles behalve PTFE-coating, enzovoort.
0
Ik begrijp niet hoe ik garen voor jeans en imitatieleer (tassen naaien) kan vinden dat dikker is dan stofgaren.
0
Ik moet mijn printer vervangen en ben op zoek naar een vervanger waarmee ik mijn cartridges (HP 130A etc.) kan blijven gebruiken. Wie kan mij helpen?
1
Hallo allemaal, Heeft iemand tips voor het schoonmaken van geborstelde roestvrijstalen onderdelen. Mijn afvoer in de douche is van geborsteld roestvrij staal en heeft vlekken die heel moeilijk te verwijderen zijn. Ik heb hetzelfde probleem in de keuken met de roestvrijstalen handgrepen, die ook geborsteld zijn. Daar zit ook een vlek die niet weggaat. Ik zou heel blij zijn met tips en producten. LG
0
5 van 24.199 discussies