Huawei MateBook E 2022
Is al bekend wanneer de MateBook E 2022 beschikbaar zal zijn? (Huawei Duitsland zou het aanbieden om te bestellen; probleem is echter dat geen enkele betalingsdienstaanbieder werkt - althans voor mij ;-(.

1
Is al bekend wanneer de MateBook E 2022 beschikbaar zal zijn? (Huawei Duitsland zou het aanbieden om te bestellen; probleem is echter dat geen enkele betalingsdienstaanbieder werkt - althans voor mij ;-(.
1
Ik zou graag willen weten of de nieuwe Huawei-horloges eraan komen?
2
Serieus. wie heeft er ooit ondersteuning gekregen van huawei? Wanneer reageert Huawei op ondersteuningsmails? Ik, nooit. Een criminele bende die met slavenarbeid de wereldheerschappij beoefent.
1
De HUAWEI MateBook 14 2020 AMD is een droom als je kijkt naar de prijs, de prestaties en het formaat. Helaas heb ik geen informatie gevonden over wanneer en waar dit notebook, dat al in Duitsland verkrijgbaar is, ook in Zwitserland verkrijgbaar zal zijn (met Zwitserse opmaak, anders zou je het ook kunnen importeren). Weet iemand of misschien zelfs @Digitec meer?
7
Hoi, heb je nog een maatje 40+?
2
Hallo digitec, Gaat u de Huawei Sound X luidsprekers in uw assortiment opnemen? Zo ja ... wanneer?
4
Weet iemand wanneer de Huawei P40 pro+ in Zwitserland wordt verkocht?
6
Zo kreeg ik de telefoon na veel heen en weer gepraat. Mijn vraag. Apps als Gmail of Comparis hebben de Google Play Services nodig. Is er een manier om dit op te lossen zonder de hele telefoon voor Google te "veranderen"? Of kan ik bereid zijn het zonder deze apps te doen?
1
Hallo samen Ik bezit de Huawei ANC Earphones 3 met USB Type C aansluiting. Nu zoek ik een MP3/MP4 speler waarmee ik ook de koptelefoon kan gebruiken. Heeft iemand een tip voor me? Hartelijk dank!
1
Met de oprichting van de Global Developer Service Alliance (GDSA) nemen de Chinese smartphonefabrikanten Huawei, Oppo, Vivo en Xiaomi mogelijk het initiatief tot de ontwikkeling van een gezamenlijke app-winkel. Hoe succesvol denken de gemeenschap en alle andere deskundigen dat ze zullen zijn?
1
Ik wilde eigenlijk een Huawei P30 Pro kopen bij mijn volgende abonnementsverlenging. Is dit nog steeds een goed idee nu de handelsoorlog tussen de VS en China het volgende niveau heeft bereikt?
6
Hallo samen, Zoals dit weekend bekend werd, zal de Mate 30 alleen verkrijgbaar zijn bij Digitec. Nu wilde ik vragen of je er Googleplay op kunt installeren? De andere vraag is of er zoiets bestaat als in Spanje, waar je een voucher van Huawei krijgt? Vragen over vragen nog voor de voorverkoop begint ;)
0
Dankzij Trump en zijn "noodtoestanden" staat Huawei nu op de zwarte lijst in de VS. Google trekt in dit verband de Android-licentie van Huawei in. Er komen geen updates meer en toegang tot Google producten zoals playstore, gmail, maps, etc. zal niet meer mogelijk zijn. Huawei's op Android gebaseerde toestellen worden daarmee nutteloos.
7
Kan iemand mij info geven over hoe ik mijn telefoon china versie kan updaten naar globale versie?
0
Hallo, Ik zou graag willen weten of je in je Huawei Matebook catalogus de Matebook D serie zoals de MRC-W60 toevoegt. Ik zou graag willen weten of je de Matebook D serie zoals de MRC-W60 aan je catalogus gaat toevoegen, omdat de interne componenten bij de D serie nieuwer zijn. Ik zou graag willen weten of u de Matebook D serie zoals de MRC-W60 aan uw catalogus toevoegt, omdat de interne componenten bij de D serie recenter zijn.
1
Wordt de Matebook X Pro aan het assortiment toegevoegd?
2
Is er al een releasedatum en prijs?
2