Douchegordijn vervelend
Is er bij Galaxus een gordijn of alternatief dat niet de hele tijd aan de A**** blijft plakken zoals een gewoon douchegordijn? Een soort zwaarder materiaal, metaal of wat dan ook? Bedankt voor de hulp.

9
Is er bij Galaxus een gordijn of alternatief dat niet de hele tijd aan de A**** blijft plakken zoals een gewoon douchegordijn? Een soort zwaarder materiaal, metaal of wat dan ook? Bedankt voor de hulp.
9
Beste Digitec team en community: Wat denken jullie? Wanneer zal de kaart beschikbaar zijn en tegen welke prijs? En wat denken jullie - een legitiem RX9700xtx gaming-alternatief of gewoon een dure professionele tool voor AI-knutselen? Ik vraag me af of het al mogelijk is om een verlanglijstje aan te maken? Dan kun je hem direct bestellen op basis van beschikbaarheid :)
3
Ik probeer contact op te nemen met het bedrijf om erachter te komen waarom ze niet hebben geleverd en om mijn geld terug te krijgen.
0
Doe ik iets verkeerd of heeft de startpagina een nieuwe lay-out gekregen, waarbij de partnersite Galaxus of Digitec geen dagaanbiedingen laat zien?
8
Hoe kun je eigenlijk voorkomen dat bekeken/gekochte erotische producten steeds weer duidelijk op de startpagina worden getoond, dat is niet altijd even voordelig!
10
5 van 24.315 discussies