HyperX Cloud 2 Draadloos
Hallo samen, Vandaag zou de verkoopstart moeten zijn van de HyperX Cloud 2 Wireless (althans in Amerika). Wanneer kan dit via Digitec besteld worden? Groeten Roman

4
Hallo samen, Vandaag zou de verkoopstart moeten zijn van de HyperX Cloud 2 Wireless (althans in Amerika). Wanneer kan dit via Digitec besteld worden? Groeten Roman
4
Kun je deze keycaps toevoegen aan het assortiment zou mega cool zijn want ik wil niet via Amazon bestellen Heel erg bedankt!
1
Hallo iedereen :) Het zou heel gaaf zijn als je de TONOR T20 MIC ARM STAND aan je assortiment zou kunnen toevoegen. Of een soortgelijke goedkope maar toch hoogwaardige microfoonarm. Helaas zijn microfoonarmen in Zwitserland moeilijk te krijgen, behalve dure of van zeer slechte kwaliteit. Vriendelijke groeten :)
0
Zullen het nieuwe HyperX toetsenbord en de Ducky One 2 Mini in de winkel verkrijgbaar zijn? En zo ja, hoe lang duurt dat en hoeveel kost dat? Perfect, ik ontdekte dat het een beperkte oplage was.
1
Ik zou het geweldig vinden als je de HyperC Double Shot PBT Keycaps aan het assortiment zou kunnen toevoegen, ik vind ze echt mooi :)
2
5 van 9 discussies