Electrolux PD82-8DB / AEG VX82-1-5DB
Hallo mensen Wat is precies het verschil tussen deze twee stofzuigers? Afgezien van de naam en de prijs dezelfde kleur dezelfde accessoires dezelfde behuizing
0
Hallo mensen Wat is precies het verschil tussen deze twee stofzuigers? Afgezien van de naam en de prijs dezelfde kleur dezelfde accessoires dezelfde behuizing
0
Steeds meer nieuwe robotstofzuigers worden geleverd met kleine stofzakken in plaats van een eenvoudig reservoir, zoals bijvoorbeeld bij Dyson het geval is. Maar waarom? Een stofreservoir kan gemakkelijk worden geleegd en schoongemaakt, terwijl je met de stofzuigerzakken steeds meer moet kopen. Is dit echt praktischer, hygiënischer of gewoon een manier om extra omzet te genereren?
1
Vandaag heb ik van Digitec 3 stuks Nvme geheugen voor servers ontvangen, die alleen in een C5 envelop (papier, ongefrankeerd) werden verstuurd. Heeft iemand anders de ervaring dat Digitec SSD, Ram, Nvme en andere dure goederen niet goed verpakt? Met Brack en Amazon heb ik dit nog nooit meegemaakt. Zelfs vanuit China zijn de chips altijd correct verpakt.
41
Ik ben op zoek naar een adapter voor camerabajonet EF naar objectiefbajonet RF.
2
Hallo Galaxus Team Ik heb vorige week een product besteld (vrij stevig en van hout). Deze werd geleverd in een enorme kartonnen doos, die gevuld was met meer dan 120 noppenkussens. Het plastic afval stond niet in verhouding tot het product dat ik voor 45 CHF bestelde. Er zijn toch wel milieuvriendelijkere verpakkings- of vulmaterialen? Vriendelijke groeten
4
5 van 24.456 discussies