ikra, BVN 2300 serie 3038200
goedemorgen Ik ben op zoek naar de bladopvangzak voor deze stofzuiger heeft u die? dank u R. Signorelli
0
goedemorgen Ik ben op zoek naar de bladopvangzak voor deze stofzuiger heeft u die? dank u R. Signorelli
0
@Galaxus: Je hebt alleen "lengte" en "breedte" in je specificaties voor douchegordijnen. Welke daarvan is de HOOGTE? Voor zover ik heb gezien, heb je er zelf een complete puinhoop van gemaakt en lijken sommige douchegordijnen verkeerd te zijn opgenomen. Bijvoorbeeld het volgende artikel: - Little Cloud Kito, 180 x 240 cm (beide kleuren dezelfde afmetingen): -- Kleur Naturel: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/kleine-wolke-kito-240-x-180-cm-duschvorhang-3497245 (breedte: 180, lengte: 240) -- Kleur Azur: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/kleine-wolke-kito-240-x-180-cm-duschvorhang-11452617 (breedte: 240, lengte: 180) In het veld "Formaat" staat het ook soms zo (hoogte x breedte/lengte) en soms zo (breedte/lengte x hoogte) voor andere gordijnen, zoals je wilt. Kun je dit alsjeblieft opschonen? D.w.z. vervang een van de velden "lengte" en "breedte" door "hoogte", en registreer dan de afmetingen correct voor alle douchegordijnen, zodat hoogte en breedte/lengte niet door elkaar worden gehaald. Of hoe kun je anders een bepaalde afmeting bestellen als deze in sommige gevallen gewoon verkeerd is vastgelegd?
4
Hallo allemaal Ik wil graag beginnen met het fotograferen van dieren (huisdieren en wild) met een camera die iets beter is dan die van mijn mobiel :) Omdat ik nog niet zo bekend ben met brandpuntsafstand, lens, enz. zou ik dankbaar zijn voor tips. De prijs mag niet meer dan 1000 zijn. Wie kan mij een camera en lens aanraden? Vriendelijke groeten
0
klembreedte van de deur zou fijn zijn (ongeveer 13 mm voor mij)
0
Ik ben de cijfercombinatie van de Samsonite koffer vergeten. Hoe kan ik de koffer weer openen?
2
Goedemorgen, kunt u mij vertellen of deze pizzagrill in de toekomst nog steeds verkrijgbaar zal zijn? Zo ja, kunt u mij dan vertellen op welke termijn? Dank u wel.
0
5 van 24.359 discussies