Insta360 X5
Ik wilde net een X4 bestellen toen er een YouTube-video binnenfladderde met een aankondiging over de nieuwe X5. Volgens Insta is hij over 2-3 dagen beschikbaar. Hoe zit het bij digitec/Galaxus?

1
Ik wilde net een X4 bestellen toen er een YouTube-video binnenfladderde met een aankondiging over de nieuwe X5. Volgens Insta is hij over 2-3 dagen beschikbaar. Hoe zit het bij digitec/Galaxus?
1
Hoi, ik heb de Flow Pro gekocht maar helaas is de MagSafe Mount nog nergens in Zwitserland verkrijgbaar. Wanneer kun je deze toevoegen aan je assortiment?
1
Ik mis de nieuwe GPS actie-afstandsbediening in je Insta360 serie. Zijn er plannen om het in jullie assortiment op te nemen? Ik denk dat alle liefhebbers van tweewielers (zowel gemotoriseerd als ongemotoriseerd) die een Insta360 X2, X3 enz. bezitten, blij zullen zijn met de mogelijkheid om er zonder problemen een van jou te kopen. Dus... Alsjeblieft... het onderdeel aanbieden. Groeten Mirco
1
Hallo, is er een zuignapbevestiging voor de Insta 360?
0
Begrijp ik het goed dat de "2-in-1 Onzichtbare Selfie Stick + Statief" niet in het Galaxus assortiment zit?
0
5 van 7 discussies