Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Keychron

13 Discussies voor in Keychron

Begin discussie
    enjoythelittlethings 11 maanden geleden in Keychron

Keychron Q6 HE QMK - wanneer?

Het apparaat is zojuist onthuld op de CES: https://www.theverge.com/2025... Ben je van plan om de Keychron Q6 HE aan je assortiment toe te voegen? Het zou geweldig zijn als het de ISO-CH versie was... hoewel ik me realiseer dat dit afhangt van Keychron zelf. Alvast bedankt!

2

Anonymous 3 jaren geleden in Keychron

Keychron Q10: binnenkort beschikbaar op Digitec?

Keychron heeft onlangs een Q10 uitgebracht: https://www.keychron.com/products... Zal dit in de toekomst bij Digitec verkrijgbaar zijn? Zo ja, op welke termijn verwacht je dat het beschikbaar zal zijn?

3

greentin 3 jaren geleden in Keychron

Keychron Q3 ISO (knopversie)

Is er nieuws over de beschikbaarheid van het Q3-toetsenbord in ISO-versie?

5

Thax 3 jaren geleden in Keychron

Keychron Q1 V2 in wit

Kun je de Q1 V2 in Shell White aan het assortiment toevoegen? Zou geweldig zijn Keychron levert niet in Zwitserland :(

1

parandoidandroid 3 jaren geleden in Keychron

Keychron Q7

Nog nieuws over de beschikbaarheid van de Q7 bij Galaxus? Heeft u informatie over de beschikbaarheid van de Q7 bij Galaxus?

2

FlawlessDZN 3 jaren geleden in Keychron

Keychron Q6 knop editie

Wanneer zou ihr die Keychron Q6 Knob Edition in het assortiment opnemen: https://www.keychron.com/products...

4

Ganbin77 3 jaren geleden in Keychron

Keychron K10, binnenkort verkrijgbaar?

We namen in het voorjaar contact op met Digitec en jullie vertelden ons dat het zeker in juni beschikbaar zou zijn. Hier zijn we in september en nog steeds geen spoor van de K10. :( Ben je van plan om het binnenkort met een CH-FR toetsenbord op te nemen? We kijken ernaar uit, vooral omdat het merk niet rechtstreeks aan Zwitserland levert, in meer dan 60 landen maar niet in Zwitserland :(

1

thomherby 3 jaren geleden in Keychron

Keychron Q9

Gaat u de Keychron Q9 in uw assortiment opnemen?

1

Anonymous 3 jaren geleden in Keychron

Keychron Q0 (Zilvergrijs)

Wordt het in de titel genoemde product, dat in juni 2022 uitkomt, binnenkort aangeboden door Digitec? Wordt het in de titel genoemde product, dat in juni 2022 op de markt komt, binnenkort door Digitec aangeboden ?

2

Winterspring 3 jaren geleden in Keychron

Keychron Q4

Onlangs is het Keychron Q4 toetsenbord uitgekomen, wanneer komt het in het assortiment?

1

DoktorBear 3 jaren geleden in Keychron

Keychron Q2

Hoe zit het met de Q2? Zou zeker in het assortiment opgenomen kunnen worden ;) ISO ons alsjeblieft ANSI-varianten.

2

Hamdii01 4 jaren geleden in Keychron

Keychron Q1?

Hallo Digitec. Neemt u ook de Keychron Q1 in uw assortiment op?

4

lele_pitta 4 jaren geleden in Keychron

Keycaps

Hallo Digitec Ik wilde vragen of het mogelijk is de CH keycaps in het assortiment op te nemen? Omdat deze niet gemakkelijk te kopen zijn (als particuliere klant), zie ik dat hier zeker een grote vraag naar is. Ik zou ze dus meteen kopen, ik ben er al heel lang naar op zoek!

4

Orde van de
discussies

13 van 13 discussies

Naar boven
Forum voor Keychron
StartBegin discussie