Keychron K5 Max: Firmwareversie 1.1.0 werkt niet goed
Hallo, ik heb dit toetsenbord vandaag gekocht. Erg fijn toetsgevoel en ook mooi geluid. Maar ik heb een probleem met de Keychron launcher. Ik heb een Swiss-Layout. Ik heb eerst een firmware-update uitgevoerd via de kabel, die probleemloos werkte. Daarna wilde ik de toetstoewijzing aanpassen. De toets links van Enter zijn de tekens: Dollar, Pond en Loop Bracket. Daarnaast is de rechtertoets naast de linker Shift-toets, waar de tekens: Backslash en de twee haakjes. Ik heb de toetsen geselecteerd en toegewezen. Maar ik heb geen knop "Opslaan" gevonden! Maar deze twee toetsen werken niet! Opmerking: ik heb de toets "Windows" bovenaan het toetsenbord geselecteerd. De "Layer 2" is ook geselecteerd (ik heb een Windows PC). Dus vanuit mijn oogpunt is alles in orde. Ik heb het toetsenbord ook gereset en de nieuwste firmware opnieuw geïnstalleerd. Maar het werkt nog steeds niet! Heeft iemand andere ideeën om dit op te lossen of heeft mijn toetsenbord een probleem? Nog een vraag: een van mijn Windows-toetsen was al gebarsten bij levering. Is het mogelijk om losse toetsen te krijgen die opnieuw besteld kunnen worden? Hartelijk dank.
0