Levertijd overmorgen
Is er een verklaring waarom er geen levering de volgende dag is? Normaal gesproken, als ik 's ochtends bestel, wordt het de volgende dag geleverd.

6
Is er een verklaring waarom er geen levering de volgende dag is? Normaal gesproken, als ik 's ochtends bestel, wordt het de volgende dag geleverd.
6
Hallo aan alle digiteers en het Digitec team 👋 Ik wilde een kleine verbetering voorstellen voor het forum en het levelsysteem: Zou het mogelijk zijn om een duidelijke lijst van levels (1, 2, 3, enz.) toe te voegen met naast elk level een indicatie van wat het daadwerkelijk heeft ontgrendeld - in het bijzonder of het recht geeft op een kortingsbon of niet? Dit zou leden een beter inzicht geven in de progressie en de voordelen die verbonden zijn aan hun activiteiten op het forum. Op dit moment is het een beetje vaag en is het niet altijd duidelijk of een niveau recht heeft gegeven op een kortingsbon of alleen op een badge... Ook wordt de voucher soms via een aparte e-mail verstuurd en belandt dan in de spammap... Als je geïnteresseerd bent, meld dit dan samen met mij aan het Digitec team... Alvast bedankt voor je feedback, en goed gedaan voor de community die je hebt opgebouwd!
2
Bij de selectie onder AV-receiver kun je een apparaat met HDMI 2.3 kiezen. Het gaat om een Denon. Helaas bestaat deze standaard niet! Dit bericht moet bij Digitec binnenkomen.
1
Hallo allemaal, een paar jaar geleden zag ik bij iemand thuis een permanent gemonteerde (dure) beamer waarvan je de beeldgrootte kon aanpassen. Tal van opties en afmetingen. Bij de meeste beamers staat dat de grootte instelbaar is, maar dat betekent bijna altijd dat je de afstand van het apparaat tot het scherm moet aanpassen. Ik wil mijn vast gemonteerde apparaat echter kunnen aanpassen aan het gebruik (bioscoopscherm bijvoorbeeld groter dan voor gaming). Bestaat er een specifieke aanduiding voor deze mogelijkheid? Of hebben alleen high-end producten deze mogelijkheid?
0
Er is hieronder een thread van 11 maanden oud over dit probleem, maar het is nog niet opgelost. Wanneer je een schuiffilter voor "opslagcapaciteit" probeert te gebruiken, blijft de tekst van de knop "Sluiten" en niet "Filter toepassen" of "X producten weergeven". Het filter wordt dus niet toegepast. Zelfs na een tijdje wachten tot de resultaten zijn geladen, werkt het nog steeds niet. Ik heb ook geprobeerd de parameters handmatig in te voeren zonder de schuifregelaars te gebruiken - geen geluk. Ik wilde hier een screen capture toevoegen, maar er lijkt geen manier te zijn. Het probleem bestaat ook voor andere filters van het type "Slider", met name Price. De selectievakjesfilters lijken prima te werken. Ik hoop dat je dit snel oplost. Bedankt.
4
5 van 24.327 discussies