Adres van de fabrikant
Hallo, wie is hier de fabrikant? Ik kan nergens een bedrijfsnaam met adres vinden?

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Hallo, wie is hier de fabrikant? Ik kan nergens een bedrijfsnaam met adres vinden?
1
Hallo, Ik heb het idee dat sinds enige tijd de levering de volgende dag (voor bestellingen die voor 19.00 uur zijn geplaatst) niet meer gegarandeerd is. Als ik bijvoorbeeld een telefoonhoesje zou nemen dat op voorraad was, zou de levertijd overmorgen zijn! In jullie leveringsvoorwaarden staat altijd het volgende: "Vandaag tot 21.00 uur besteld, morgen geleverd. Voor alle producten die op voorraad zijn in ons centrale magazijn geldt dat alle bestellingen die op maandag en voor 21.00 uur op vrijdag worden ontvangen, dezelfde dag nog worden verzonden en over het algemeen de ochtend van de volgende werkdag op het afleveradres aankomen (inclusief zaterdag, als de optie is geactiveerd). De beschikbaarheid van elk product is realtime zichtbaar." Is dit veranderd? Bedankt
16
Hallo, Ik vraag me af wat de relevantie en vooral de moraliteit is van het verkopen van producten waarvan het gebruik in Zwitserland verboden is? Ter herinnering: elektrische scooters van meer dan 20 km/u mogen in Zwitserland niet meer rijden. Natuurlijk kun je me vertellen dat deze apparaten op privéterrein kunnen worden gebruikt zonder op de openbare weg te zijn, maar dat is een argument te kwader trouw, want we weten waar deze voertuigen uiteindelijk terechtkomen. Er gebeuren steeds meer ernstige ongelukken en Galaxus zou zich moeten afvragen of zij verantwoordelijk is voor een aantal van deze ongelukken.
7
Hallo allemaal 👋 Ik heb gemerkt dat veel acties op de Galaxus homepage worden weergegeven met statische productafbeeldingen - bijvoorbeeld voor pannen, keukenmachines of andere promotieartikelen. Wat dacht je ervan om hier geanimeerde afbeeldingen of korte GIF's te gebruiken? Bijvoorbeeld een kleine diashow die verschillende perspectieven of functies van het product laat zien. Dit zou niet alleen meer aandacht genereren, maar ook een betere indruk geven van het product. Wat denk jij? Vriendelijke groeten
1
Hoe bepaal ik de juiste adapter voor een apparaat (Philips stoomborstel/steiltang) met een Schuko stekker met een Zwitserse stekker (voor vaste installatie)? Ik kan mijn weg niet vinden in alle artikelen. Hartelijk dank
3
Ik ben op zoek naar een magnetron - niet dieper dan 38 cm, als een magnetron met grill en convectie en zijdelingse luchtafvoer.
0
5 van 24.204 discussies