Grootte?
Wat zijn de maten van Mechanix handschoenen?
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Wat zijn de maten van Mechanix handschoenen?
0
Betreft specificaties van deze PC Video verbindingen: HDMI x2 Is dit correct?
1
Ik heb een paar maanden geleden een 14 ZenBook UM3402 gekocht en ben ontevreden. Helaas heb ik een nieuwe nodig met de nadruk op een lange levensduur. Ik ben nu in de war over welke ik moet kopen: - ASUS ZenBook 14 OLED, UX3405 - ASUS Zenbook S 14 OLED, UX5406 - ASUS ZenBook 14, UX3406 Allemaal ongeveer even duur. Ik wil de A 14 niet vanwege "ARM". Bedankt voor tips!
3
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
20
Hallo allemaal Ik wil graag het WiFi-signaal buiten mijn huis versterken en ben op zoek naar een repeater die compatibel is met de Swisscom internetbox en tegelijkertijd weerbestendig is. Kan iemand mij helpen?
1
Ik ben sinds 2012 de trotse eigenaar van een "Dell UltraSharp U4924DW". Onlangs werden de laptops (bedrijf) vervangen door nieuwe "LENOVO ThinkPad X13 2-in-1 Gen 5". Steeds weer deed zich het probleem voor dat de LENOVO de U4924DW niet herkende via USB-C. Na een paar keer inpluggen en uitpluggen kwam er wel een verbinding tot stand. OK, dacht ik, probleem met de USB-C interface op de nieuwe laptop, bestelling vervangen. Conclusie, hetzelfde probleem! Dit probleem doet zich eigenlijk alleen voor bij deze "LENOVO ThinkPad X13 2-in-1 Gen 5" in combinatie met deze monitor. Ik heb het geprobeerd met laptops van DELL, HP en ook met andere modellen van LENOVO (Windows 10 of 11), absoluut geen probleem. Vraag: kent iemand dit probleem? Hartelijk dank voor uw feedback
1
5 van 24.273 discussies