Microsoft

5 Discussies voor in Microsoft

Begin discussie
    DasAlphaLarry 4 jaren geleden in Microsoft

xBox mini-koelkast op digitec?

Is er een plan om de onlangs aangekondigde minikoelkast van Microsoft aan het assortiment toe te voegen?

+24

40

svsc99 5 jaren geleden in Microsoft

Surface Laptop 3 15" met Ryzen 7 3780U, 16GB Ram en 256GB SSD

Accepteer je nog steeds de Surface Laptop 3 (V9R-00007) met de in de titel genoemde specificaties? Deze configuratie is niet langer beschikbaar.

2

Anonymous 5 jaren geleden in Microsoft

Wanneer komt de Surface Pro 7 naar Digitec?

De Surface Pro 7 werd vandaag aangekondigd en de verkoop begint op 22 oktober in de VS. Wanneer kan ik het apparaat hier bij Digitec kopen?

3

Realbench 7 jaren geleden in Microsoft

Laptop

Ik zou de laptop gebruiken voor werknotities, leerdocumentatie, en ook privé voor het bewerken van mijn foto's en video's, maar vooral voor aantekeningen op school, korte tekeningen bekijken, documenten archiveren in Evernote.

4

Sandjo 7 jaren geleden in Microsoft

Windows Phone Lumia 950XL terugbrengen?

Wie heeft hetzelfde probleem? Ik heb ongeveer 1 jaar geleden een Microsoft Lumia 950Xl en een Lumia 640Xl gekocht. De telefoons waren nooit superbetrouwbaar, maar ze werkten wel! Ongeveer 3 weken geleden zette Microsoft een nieuwe update op de telefoons. Sindsdien zijn ze bijna 10 keer per dag vastgelopen, voortdurend rebootend of niet in staat iets te doen, totdat de batterij leeg is! Ik heb ook op verschillende manieren geprobeerd contact op te nemen met Microsoft, maar geen feedback en zelfs de laatste update heeft geen verbetering gebracht! Wat moet ik nu doen? Ik heb een recht op terugkeer van 2 jaar in Zwitserland, en dat moet toch ook nuttig zijn? Heb jij dezelfde problemen met de Lumia 950Xl na de update, of ligt het aan mij?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Microsoft
StartBegin discussie