MSI

3 Discussies voor in MSI

Begin discussie
    AJ-Computer 2 jaren geleden in MSI

SSD en RAM upgrade

Ik mis de upgrademogelijkheden bij de Notwbooks in het algemeen. Mijn model heeft 2 ram slots en een leeg m.2 slot. Maar er staat niet bij hoeveel RAM of wat voor SSD technologie het extra slot ondersteunt. MSI Katana GF76 17,30", Intel Core i7-11800H, 16 GB, 512 GB, CH Bovendien moet ik, als ik bij de upgrade wil komen, de schroef met de garantieverzegeling losdraaien. Dat kan niet goed zijn.

0

pastampfli 3 jaren geleden in MSI

MSI is nog steeds actief in Rusland

Helaas is MSI een zwart schaap en nog steeds actief in Rusland. MSI staat op de bijbehorende lijst van Yale University https://som.yale.edu/story... Hé - wie wil een moederbord in zijn PC dat ook in een Russische tank is geïnstalleerd als product voor tweeërlei gebruik?

5

DasAlphaLarry 6 jaren geleden in MSI

Mystiek Licht

Hallo Enige tijd geleden heb ik een nieuwe PC gebouwd en het MSI moederbord z390 pro carbon geïnstalleerd. Dit zou Mystic Light moeten ondersteunen, maar als ik de software start, verschijnt er steeds een venster met een botte "Platform ondersteunt Mystic Light niet". Wat moet ik doen, aangezien het moederbord alleen rood oplicht? Veel dank voor uw antwoorden

1

Orde van de
discussies
Forum voor MSI
StartBegin discussie