Muc-Off Auto
Is Muc-Off Car Step 1-3 ook verkrijgbaar?

1
Is Muc-Off Car Step 1-3 ook verkrijgbaar?
1
Waar vind je de voucher voor de welkomstnieuwsbrief van 10 euro om deze in te wisselen?
60
Goedemorgen, Ik heb een smartwatch nodig die schokbestendig is en die ik niet elke dag hoef op te laden. Als hij ook geschikt is om mee te zwemmen, zou dat geweldig zijn. Bedankt
5
De kleur was verkeerd
2
Hallo samen Ik heb gemerkt dat op mijn LG OLED C4 65″ in combinatie met de Swisscom TV Box 5 steeds weer moiré-effecten / aliasingstoringen optreden, bijvoorbeeld op dakpannen, raamfronten van hoogbouw, golven of planten, vooral tijdens langzame camerabewegingen. Het moiré-effect is een ongewenst optisch verschijnsel dat optreedt wanneer twee overlappende, regelmatige patronen (rasters) een nieuw, storend patroon creëren. Als ik inhoud bekijk via mijn Apple TV Box of rechtstreeks via apps op mijn LG OLED C4, heb ik deze ongewenste effecten niet. Daarom neem ik aan dat er iets mis moet zijn met de Swisscom TV Box 5. Ik gebruik de originele witte HDMI kabel (ik heb hier ook een tweede geprobeerd zonder veel verbetering). De Swisscom TV Box 5 is rechtstreeks aangesloten op de LG OLED C4 via HDMI1. Vervolgens heb ik verschillende instellingen op de LG TV geprobeerd, zoals het uitschakelen van alle assistenten en het instellen van de scherpte op 0, 5 en 10 (bij 10 werd het iets beter). Dit alles heeft echter niet veel verbetering gebracht. Ik kan niet veel aanpassen op de Swisscom TV Box 5 of kan waarschijnlijk de echt belangrijke instellingen niet vinden. Nu mijn vraag, hebben jullie deze effecten ook opgemerkt op jullie OLED TV's in combinatie met de Swisscom TV Box 5 en hebben jullie zelfs een oplossing gevonden?
0
Hol omhoog Unify degens, ze hebben net een manier gevonden om ons nog meer geld afhandig te maken. G6 Doorbell net aangekondigd op hun livestream. Wanneer verkrijgbaar op Digitec?
0
5 van 24.429 discussies