Air Fryer Ninja Double Stack XL met SmartCook 9,5 L Thermosonde
Wanneer komt dit model uit in Zwitserland?
1
Wanneer komt dit model uit in Zwitserland?
1
Hallo, wanneer is de nieuwe "Shark Glam Multistyler voor steil haar, golven en krullen - HD6051SEU" verkrijgbaar bij Galaxus? 🥹🙏🏼
1
Er komt een top portafiltermachine in drie varianten ES 501, ES 601 en ES 701 het topmodel. Weet je al welke beschikbaar zullen zijn en wanneer? De ES 701 is een aanrader, weliswaar de duurste van de 3, maar dat is gerechtvaardigd. ES701EU Luxe Café Pro espressomachine met portafilter Officiële benamingen Of hoe kom ik aan deze machine? Ik ben er erg benieuwd naar en zou hem graag bij Galaxis kopen.
21
Het artikel leek volgens Google eerder beschikbaar te zijn: https://www.galaxus.ch/de/s2/product/ninja-af400eu-foodi-max-dual-zone-eu-version-fritteuse-21343454
2
Kun je het wafelijzer toevoegen aan het assortiment?
2
Is er al een datum bekend wanneer de Ninja Blast Max verkrijgbaar zal zijn in Zwitserland? Ik heb niets gevonden :-)
2
Hallo, wanneer is de geweldige nieuwe volautomatische koffiemachine van Ninja verkrijgbaar bij Galaxus? 🤩
4
Zal de Ninja slushi hier binnenkort verkrijgbaar zijn?
3
Beste productmanagement, bent u van plan de Ninja Creami ijsmachine aan uw assortiment toe te voegen?
4