Overstappen op Oled of wachten op opvolger?
Nintendo Switch Oled nu kopen of wachten op de opvolger? Ik overweeg een Switch te kopen. Maar nu vraag ik me af of ik moet wachten tot de 2.0 versie die volgens de geruchten in Q1 23/24 uitkomt.
0
Nintendo Switch Oled nu kopen of wachten op de opvolger? Ik overweeg een Switch te kopen. Maar nu vraag ik me af of ik moet wachten tot de 2.0 versie die volgens de geruchten in Q1 23/24 uitkomt.
0
Beste Digitec, Hoe zit het met de ZenGrips van Satisfye voor de Switch? Mogen we hopen dat ze op een gegeven moment in het assortiment verschijnen, of is dat nogal onwaarschijnlijk? Ik heb een keer zo'n greep in mijn hand gehad en ze zijn echt geweldig. Hier is de link naar de homepage: https://www.satisfye.com/
1
Hallo, gaan jullie de Super Mario Bros Game&Watch distribueren op Digitec (uit op 13/11) en kunnen we hem vooraf bestellen? #Need !
3
1889?
2
Hallo allemaal. Ik wil eindelijk toch een Switch aanschaffen. Het plan was eigenlijk dit: ik krijg nu een Switch Lite en dan, wanneer die uitkomt, de nieuwe Switch Pro erbij. Dan heb ik een handheld voor onderweg en een console voor thuis. Ik zal de Switch vooral als handheld gebruiken, omdat ik momenteel geen goede tv heb. Mijn TV is te oud, te klein, te waardeloos (niet eens Full HD :P) en ik ben niet van plan een nieuwe te kopen voor minstens een jaar. De optie om de Switch toch op de TV te gebruiken is nog steeds niet slecht. Hoe dan ook, ik wilde de Switch lite halen, maar toen las ik dat sommige spellen over het algemeen slechter te spelen zijn op een Switch lite, of over het algemeen in handheld modus. Sommige spellen werken zelfs helemaal niet. Mijn vraag is nu: Moet ik de paar frank meer investeren en binnenkort (na Kerstmis) een standaard Switch kopen, en dan later de Pro? Mijn vrees is hier: te weinig verschil tussen de Switch en de toekomstige Switch Pro. Bovendien kost de Switch meer dan de Lite, vooral met accessoires. Belangrijker: is het leuk om urenlang te spelen met de standaard Switch in handstand? Is het niet te zwaar, te lomp? De tv-functie is een pluspunt, maar alleen daarvoor zou ik geen 100CHF meer willen betalen. Wie wint de race voor jou? Ik hoop dat je me kunt helpen beslissen :)
1
5 van 9 discussies