On Running

7 Discussies voor in On Running

Begin discussie
    Anonymous 6 jaren geleden in On Running

nieuw op gymnastiekschoenen met kwaliteitsprobleem

De nieuwe on-Cloud hebben een kwaliteitsprobleem. De stof aan de binnenkant van de hiel scheurt na korte tijd. Ik heb 5 schoenen met dit probleem, ook al heb ik ze maar kort gedragen. De oude modellen hadden dit probleem niet. Als je klaagt, wordt je gevraagd een garantieprocedure met de winkelier te doorlopen. Niet bepaald klantvriendelijk.

+29

42

SHelbing 3 jaren geleden in On Running

Vervangende schoenveters of rubbers

Hallo Ik draag mijn Ons met de elastieken, niet met veters. Weet iemand waar ik nieuwe elastiekjes kan krijgen?

1

Anonymous 7 jaren geleden in On Running

Kunnen deze schoenen in de machine worden gewassen?

Ik ben zeer tevreden over de ON schoenen. Ik merkte dat zodra ik ze in de regen droeg (helemaal doorweekt) dat ze na het drogen niet meer lekker ruiken, ze stinken bijna. Heeft iemand deze ervaring en een handige tip om van de geur af te komen? Bedankt!

+5

10

Anonymous 3 jaren geleden in On Running

Oud Op Wolk Terry model?

Mijn oude paar On schoenen was super comfortabel. Ik droeg ze naar mijn werk (>10000 stappen per dag). Helaas was de zool nu gebarsten en geschuurd en gleed ik bijna uit, dus wilde ik nieuwe kopen (so On's zijn echt niet erg duurzaam). Maar de nieuwe modellen hebben een schuine toepassing die precies over de grote teen loopt en zo hard drukt dat het nagelbed ontstoken is geraakt. Zijn er nog ergens oude modellen, of zijn er nieuwe modellen zonder deze versteviging over de grote teen?

1

Anonymous 4 jaren geleden in On Running

Kwaliteit verbeterd?

Hallo Samen Ik koop al een tijdje On Running schoenen. Ik kocht mijn laatste schoen in april en loop er sindsdien elke dag in. De schoenen zien er nog bijna net zo uit als op de eerste dag. Ik heb nooit problemen gehad met de schoenen. Ik heb de laatste tijd echter veel kritiek gezien en wilde vragen of de kwaliteit weer verbeterd is of dat je de schoenen op dit moment beter kunt mijden?

0

5 van 7 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor On Running
StartBegin discussie