Nieuwe Koda2 gasoven
Wanneer hebben jullie naast de Max ook de andere Koda 2 modellen in jullie assortiment? Verschillende winkels in het buitenland hebben de Koda 2 Pro al in hun assortiment.

1
Wanneer hebben jullie naast de Max ook de andere Koda 2 modellen in jullie assortiment? Verschillende winkels in het buitenland hebben de Koda 2 Pro al in hun assortiment.
1
Weet je al of je de nieuwe spiraalmenger van Ooni aan je assortiment gaat toevoegen?
3
Is er al nieuws over de nieuwe e-stove van Ooni of wanneer is hij in Zwitserland verkrijgbaar? Ik ben erg benieuwd! Neem mijn geld aan!
3
Is de Ooni klaptafel binnenkort verkrijgbaar? nl.ooni.com/collecties/accessoires/producten/ooni-vouwtafel
1
Ooni heeft onlangs de Karu 16 uitgebracht, die op hout of gas kan werken. Het kan direct worden voorbesteld, wanneer krijg je het? Veel dank voor een snel antwoord
5
Hallo Galaxus, Ooni heeft onlangs de Karu 16 uitgebracht, die zowel op kolen/hout als op gas (met de adapter) kan werken. Heb je de Karu 16 en de adapter binnenkort in de aanbieding? Weet je wanneer het beschikbaar zal zijn? Merci en groeten
1
Ik vind de pizzaoven, of die nu 30 of 33 cm is, geweldig. Ik ga deze kopen, maar het is niet duidelijk hoe groot de opening van de modellen is. Omdat de pizzaplaat of schuiver er niet bij zit, zou ik moeten weten welke maat past. Kun je dit alsjeblieft toevoegen, of kan iemand mij de info geven hoe groot (in diameter) de plak per model kan zijn? Bedankt!
0
Hallo Galaxus Gaat u binnenkort ook de Ooni Koda 16 aanbieden? Groeten en vrolijk Pasen! :-)
15
Komen de geperforeerde aluminium pizzaschillen van Ooni binnenkort weer terug?
2
Ik zou geïnteresseerd zijn in de Ooni pro pizzaoven. Ik zie dat je producten van dit merk verkoopt. Kun je de Ooni Pro Multi-Fuel Outdoor Pizza Oven krijgen? En zo ja, tegen welke prijs?
2
Kan iemand een goede deegspatel aanbevelen? Geen deegkaart, maar om de balen uit de doos te halen.... Apropos; welke proefdrukdozen gebruik je?
2
Hallo Galaxus! Ik ben op zoek om de Ooni gaspizzaoven te kopen maar zie hem niet beschikbaar op jullie site. Is hij momenteel niet op voorraad? Weet je misschien wanneer je er een op voorraad hebt? Heel erg bedankt!
0
Waar zijn de schalen van de Ooni gebleven? En wanneer komt de pizzadraaier terug? Hartelijk dank voor je feedback.
1
Is de nieuwe Ooni modulaire tafel binnenkort ook verkrijgbaar bij Galaxus?
2