BOT 2
Hallo samen Neem je ook de BOT 2 in je assortiment? Groeten Mauro

2
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Hallo samen Neem je ook de BOT 2 in je assortiment? Groeten Mauro
2
Kan iemand mij een link geven voor vervangende ATX montageschroeven voor het zijpaneel van de kast? Ik kan ze niet vinden... Ik bedoel niet de normale kruiskopschroeven, maar de schroeven die je met de hand kunt vastdraaien...! Hartelijk dank
1
Hallo, Ik zoek een smartphone voor minder dan 350 CHF met minstens 256 GB opslagruimte, voor foto's, Spotify, GPS/Google Maps en het lezen van complexe afbeeldingen voor mijn werk. Iemand suggesties?
5
Hallo. Ik heb een kleine bibliotheek en wil de boeken graag professioneel catalogiseren. Ik ben op zoek naar een labelapparaat voor boekhandtekeningen dat niet te duur is. De labels moeten in drie regels gelabeld worden. Aangezien de boeken erg verschillen in grootte, zou het ideaal zijn als ik ook verschillende lettergroottes kan instellen. Ik wil graag rechthoekige etiketten afdrukken met een hoogte van 20 mm en een breedte van ongeveer 30-40 mm. En ik wil de etiketten direct afdrukken en hoef geen apart afdrukapparaat te kopen. Helaas heb ik geen idee welk apparaat ideaal zou zijn.
1
DDR5 geheugen maar welke specs? Ik zoek 32GB betrouwbaar maar beperkte koelingnood PCIe SSD M2 Ik zoek 2TB ssd en ook betrouwbaar en beperkte koelingnood. doel is een stille maar toch efficiënte mini.
2
Hallo samen Als ik een RMC aanhangerkogel heb, welke fietsendrager werkt dan voor deze kogel. Een Fischer fietsendrager is geblokkeerd. Bedankt voor je antwoord?
2
5 van 24.289 discussies